|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het mee valt.http://www.buienradar.nl/weersverwa...667&lon=52.3167
|
|||
|
|||
Quote:
Deze geeft een aardig betere voorspelling... als het maar droog blijft.en 12 graden is niet verkeerd |
|
|||
|
|||
Quote:
stukjes neem zelf wel effe hamer mee
|
||||
|
||||
de weersvooruitzichten worden steeds beter. De zaterdag geeft die nu al de hele dag droog en op buienradar "deurningen" is het zondag ook al droog, dus hopen dat het uitkomt.......................en anders gewoon ff de plu in de lucht
|
||||
|
||||
Nog een paar dagen en dan is het zover: de 9e VW Midwintermeeting.
De zaterdag vooraf (12 maart) is er vanaf 20.00 uur 's avonds een meet & greet. Bedoeling is gewoon een leuke, relaxte en gezellige avond. De bar bij Frans op den Bult is open, dus drankje/hapje is mogelijk. Voor de rest beetje over koetjes en kalfjes praten. Meeting plek is de grote parkeerplek, waar zondag ook de echte meeting zal zijn. Paar regeltjes: geen burn-outs, stapvoets rijden, geen harde muziek en afval niet op de grond, maar in de vuilnisbakken, zo houden we het gezellig en kunnen we dit misschien ook nog wel een keer herhalen. Voor de zondag: zoals voorgaande edities zal er weer een soort van 'Show & Shine' zijn. Een aantal categorieen: - most decked car - hottest car of the show - best of wheels - best of audio - best of engine - best of interior - dopest kicks en waarschijnlijk nog wat meer, maar daar ga ik gelukkig niet over, dus ook ik laat me verrassen Het zal in elk geval weer allemaal met een knipoog zijn Voor wat het weer aan gaat: de verwachting wordt steeds beter, dus we hebben goede hoop op 2 droge dagen. Voor nood is het uiteraard niet verkeerd een plu mee te brengen, mocht je dat niet hebben, dan kan je altijd schuilen in de standhouders tent of het restaurant bij Frans op den Bult. Kika: de sloper is bekend, een Golf 2. De een vindt het niks, de ander kan het wel waarderen, waar het om gaat is, dat de auto nooit meer op de straat zal komen, dus rijp voor de sloop. Op deze manier brengt die dan toch nog een beetje geld op.........hopen we De ruiten zitten er allemaal in en kunnen tegen een goed bod 'gekocht' worden. Verzamel als club/groep geld in voor het goede doel en claim een ruit De ruiten gaan naar de hoogste bieders. Rest mij alleen nog te zeggen dat we hopen op een grote opkomst en daarmee een mooie start van een nieuw seizoen Tot zaterdag/zondag
|
||||
|
||||
Zijn er Limburgers die zondag op en neer rijden met 'n plekkie vrij in de auto? De Audi (het dagelijks vervoer) is aan 't sterven volgens mij.
|
||||
|
||||
Zoals het nu uitziet rij ik op met de groene maar dat is maar een 2 zitter en de vriendin gaat mee.
|
|||
|
|||
Aanwezig op de dag dat mijn mk2 belastingvrij wordt
|
|
||||
|
||||
Gaan er nog mensen uit regio rotterdam heen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
gaat sanderz niet die kant op toevallig?
|
|||
|
|||
tot zaterdag ....
|
|
||||
|
||||
Ook Volksforum zal dit jaar weer aanwezig zijn!! Heb je nog geen (of te weinig) T-Shirts, stikkers, mokken of kentekenplaat houders?? Dit is je kans
|
|||
|
|||
Quote:
kunnen de ''volksforum donateurs'' daar ook gelijk hun t-shirt/kentekenplaathouders oid.... ff afhalen dan |
|
||||
|
||||
Quote:
heej Broodkruimel, anders neem je toch gewoon de trein, pik ik je wel op van het station
|
|||
|
|||
Quote:
Lekker op zaterdagavond met de trein komen Chris.... Quote:
Zijn er genoeg denk Ik wil je ook wel ff aanpikken op station... |
|
||||
|
||||
Kan ik dan eindelijk Broodkruimel ook eens in reallife zien?
|
|||
|
|||
Quote:
wil je niet Wytze .... echt wil je niet ..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan je morgen wel vast ophalen, ik kom toch langs Sittard. Moet je alleen wel even een hotelletje nemen tot zondag.