|
||||
|
||||
Quote:
dank je wel.. erg leuk om te horen..! heb me camera net 2 weken ofzo, dit was de echte eerste dag dat ik ermee op pad was.. helaas ondervond ik na amper 2 uurtjes dat de volgeladen accu ermee ophield heb dus lang niet genoeg foto's kunnen maken..
|
||||
|
||||
Quote:
Pb eens naar 'edgar' op het forum hier...is de auto van zn broer(tje)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Thanks.
|
|
|||
|
|||
Ja ik was er dus ook.. Ben met Teef meegereden.
Mijn impressie, Druk, en veel auto's heel veel, zoveel had ik niet verwacht. Vond het echt erg gaaaf, ik was er zelfs volgens mij de halve dag een beetje stil van. JA ik vond het heel gezellig en heb veel inspiratie opgedaan. Heb ook filmpjes gemaakt maar zal effe kijken of dat wat is geworden. Wel jammer dat er een knokpartij was, Er mocht ook wel wat meer voedselvoorziening komen en aparte drink stand maar denk niet dat men van het evenement zoiets groots had verwacht. Nou ja genoeg gezegt, gaat kijken of de filmpjes wat zijn en had ook nog wat foto's. Maar denk dat die foto's ruk zijn.. (A)
|
||||
|
||||
Super meeting!
Thumbs up naar de MIVW-crew! En nu maar hopen dat iemand mijn schattige witte Polo Sedan op de foto heeft gezet
|
||||
|
||||
Last edited by sixpack : 19-07-2010 at 21:09. |
|
||||
|
||||
Artikel op speedhunters.com
http://speedhunters.com/archive/201...i-v-w-2010.aspx |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
goed naar de zin |
|
||||
|
||||
Super Meet!! Complimenten aan de organisatie!
|
||||
|
||||
Heb nog een filmpje gemaakt van gisteren. Is er animo om hem te zien ? Ben net bezig met editen dus verwacht absoluut geen wagenwerks kwaliteit ofzo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Filmpjes zijn altijd goed
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zijn 2 druppels water! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
geen idee wat voor velgen dit zijn maar dit is trouwens een errug mooie en een errug zeldzame M3 !! is een orginele Evolution,zijn ''slechts'' 600 van gebouwd,en errug duur!!de Golf Limited onder de BMW mooie combi zo met deze wielen en mooi dat er 1 exemplaar van stond op M.I.V.W |
|
||||
|
||||
Is dat geen BMW Cecotto?
|
||||
|
||||
Quote:
ha! ja wel grappig, ik liep de eigenaar tegen het lijf terwijl hij deze bolide op het CREW parkeer terrein aanhet parkeren was. Ik vroeg hem of hij net als iedereen zijn auto ook gewoon op het evenement wilde parkeren waarop hij antwoorde: "daar zit niemand op te wachten" ik heb hem gezegd dat er op zeker mensen zouden zijn die dit heel erg kunne waarderen. Maar goed, M.I.V.W draait om VAG, een leuke uitzondering is altijd meegenomen.
|
||||
|
||||
Quote:
Bekend muziekje. Mooi filmpje ook!
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn genoeg foto's van gemaakt, dus interesse was er aardig zo te zien. Mooie auto's vallen bij mensen met smaak altijd wel goed, zullen we maar zeggen.