![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() netjes hoor! goed bezig, ik vind het wel handig bedacht die home made spuitcabine.
|
|
||||
|
||||
![]() dankjewel
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zow weer eens tijd voor een update want het was weer een tijdje veels te stil maar we hebben wel flink doorgewerkt
![]() Het goede kopje net terug van het vlakken en zuiveren, ![]() Toen begonnen met het opbouwen van het blokje, zo staat het er momenteel bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De g65-lader wordt deze week gespoten als het goed is dus deze wordt ook eindelijk snel verwacht ![]() En aan de motorruimte wordt ook hard doorgewerkt. Vandaag de spuitplamuur gaan schuren en dit zijn de foto's halverwege: ![]() ![]() ![]() ![]() En zo gaan we lekker door tot het af is, maar eerst even de vingertoppen laten helen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er echt al geweldig uit Thijs,echt heel gaaf allemaal..
|
|
||||
|
||||
![]() Netjes Thijs, lekker opgeschoten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx man en zo hoort het ook he ![]() Als je eens tijd hebt om mee te komen beunen gwn ff belle ![]() @ R.C. G60: Thanx, het is ook de bedoeling dat het heel erg gaaf gaat worden en hopen dat alles goed uitpakt samen strax ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er allemaal erg goed uit, vind die wielen ook geslaagd met het hart in de kleur!
succes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo het was dit weekje even hard doorwerken maar vandaag toch met een flinke portie zweet en tranen de kleur er eindelijk opgekregen
![]() en ik moet zeggen met een best goed resultaat, nog 2 kleine zakkertjes die eruit gehaald moeten worden maar dat komt ook alweer weer goed ![]() Eerst nog even een schuurkleurtje aanbrengen voor de final touch: ![]() ![]() En als dat helemaal eraf is dan nog even de spuitcabine onder water zetten opwarmen en dan kan de kleur erop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Helaas zijn niet alle foto's van even goede kwaliteit dus het lijkt soms wat vertekend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit,kan die mooi weer in elkaar
![]() succes verder.
|
||||
|
||||
![]() Zit daar ook al blanke lak op?
|
||||
|
||||
![]() Jep zit ook al blanke lak op,
Je zou bijna denken van niet, maar komt ook door de tent die heel veel verduisterd en polijstbeurtje kan ook geen kwaad ![]() Ja nu nog even verder aan het blokje en dan kunnen we alles weer erin gaan lepelen ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die sinasappelhuid komt je aan het wetsanden denk ik Thijs!
Ben benieuwd naar foto's van hogere kwaliteit ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Ja die probeer ik komende week nog te maken en ja sinasappelhuidje moeten we nog even bewerken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had je beter kunnen gladschuren voor je de pot blanke lak d'r overheen gemieterd had.
![]() Ben benieuwd, maak er maar wat van! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat de sinaasappelhuid juist ontstaan is door de blanke lak[te lage temperatuur>geen mooie vloeiing]
|
||||
|
||||
![]() Ik denk ook dat het door de blanke lak is gekomen, maar volgende week gaan we het proberen te wetsanden om te kijken hoever we het nog eruit kunnen krijgen
![]() Vandaag ook goed nieuws gekregen van Roettele Racing ![]() De g65-lader is klaar en wordt vrijdag op de post gedaan dus volgende week is die ook binnen ![]() Hierbij al wat foto's door hem gemaakt, kwaliteit is niet echt goed en is klein, ik zie ook net toevallig dat roettele foto's van mijn g65 heeft gebruikt voor op zijn site als voorbeeld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by thijstheunissen : 25-05-2011 at 22:18. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarom maak je je motorruimte niet gewoon oranje. Met wat licht groene accenten?
Dan valt die sinaasappelhuid niet zo 1,2,3 op en je kunt zeggen dat het zo hoort. Hoef je niets meer te schuren en polijsten ben je nog sneller klaar. Gr Ronnie ![]() ![]()
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 26-05-2011 at 00:20. |