|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd
Het mooiste zou wel zijn als het droog is, maarja we zien wel. Tot vrijdag, zaterdag, en zondag
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd dat zou het beste zijn. Maargoed je kan iig droog staan
|
||||
|
||||
ik kom ook!! heb er zin in
|
|
||||
|
||||
Quote:
Welke auto's van jullie club komen er eigenlijk mee?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Het hele weekend: Golf mk2 TDI Golf mk2 Gti Golf mk2 Gti Jetta mk2 Coupe Polo G40 Passat 35i en op het moment nog hard bezig om mijn Golf mk2 TDI klaar te krijgen zodat die ook het weekend mee kan. De zondag komen nog een paar na, is niet geheel zeker maar waarschijnlijk: Golf mk1 Gti weber Golf mk2 Gti Golf mk2 20vt
|
|||
|
|||
@ parkstad 40..
We laten ons zeker niet gek maken door het weer. Het zou mooi zijn als het mooi weer is maar als het regent is het ook best. Het vlees en de drank smaakt er niet minder om als het regent. De Rainbow Crew zal er zaterdag middag ook bij zijn weet alleen niet of alle auto's wel het terrein af komen. Aangezien sommige wakker worden met bier Zie alle bungalow gasten morgen middag wel...
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat een gezellig weekend worden dan!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Als het niet teveel regent ga ik hier filmen
En sowieso aanwezig met de 1300
|
||||
|
||||
Kan me niet schelen hoe het weer is, kom toch wel kieken... Hoop met de einser, als ie morgen niet verkocht word...
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeker weten kan het weer ons niet tegenhouden. je zit op een mooi park dus altijd wat te doen ik heb er zin in tot morgen |
|
||||
|
||||
Is het terrein trouwens verhard of is het gras of iets dergelijks?
|
|||
|
|||
Zooooooo dan,
net terug uit Griekenland met 35C en nu in een huis met een ondergelopen kelder en gelijk klaar maken om morgenvroeg weer door te gaan :S Maar we blijven positief!
|
|||
|
|||
Zijn die wasboxen op zondagochtend ook open?
|
||||
|
||||
Zo, spullen liggen klaar, dalijk inladen en wachten op de rest.
We vertrekken rond half 3 vanuit het regenachtige Limburg
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ik het begrijp is de meeting aan de achterkant? Naar mijn weten ligt er soort gravel op de parkeerplaats. Is het wel aan de voorzijde dan dacht ik is het wel verhard. Maar als ik het mis heb hoor ik het graag... |
|
||||
|
||||
Zo ff eten, douchen, en dan ook die kant op!
|
|||
|
|||
Quote:
ook gezien woensdag . ik ben zondag wel even aanwezig , door omstandigheden moet ik vroeg weer naar huis |
|
||||
|
||||
Suc6 Mannen !
|
|
||||
|
||||
Zo de eerste mensen zijn vanmidag aangekomen!
de voorspellingen zien er steeds beter uit Ga zo maar weer eens die kant op om ff een pilsje met de eerste bezoekers te drinken De Crew heeft er zin in dit word TOP |
|
|||
|
|||
Zondag in de country ...geen natte voeten |