|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heb ik hem te koop zien staan op marktplaats. http://link.marktplaats.nl/340245070 wordt inderdaad een flink bedrag voor gevraagd, vind het wel uniek maar niet zo uniek dat je er meer dan 5000 euro voor moet betalen.
|
||||
|
||||
En zeker niet omdat er nog zoveel werk aan zit!
Ik hoop niet dat iemand er zo intrapt. Een kenner ziet en hoort het vast wel. De VR6 verdient iemand die er echt werk in steekt! hij probeerde bij mij nog af te dingen naar 2000 Euro maar dat is echt niet gelukt,voor dat geld koop je een "gewone" MK2
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 25-04-2010 at 11:34. |
|
|||
|
|||
Zie net dat de prijs van de VR6 nu 4750 euro is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ow, als je een paar emails stuurt wordt hij nog goedkoper
|
||||
|
||||
@ vento vice.. Denk dat er zat animo is voor je meeting denk dat het probleem alleen is dat niet iedereen een F&I heeft. Zo heb ik zelf bijv. een golf 2 gti 16v special uitvoering
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat + dat niet iedereen met een F&I op dit forum zit en van deze meeting afweet. |
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon komen zou ik zeggen , maarre wel ff poetsen van te voren
|
||||
|
||||
Quote:
Het is niet voor niks een fire-and-ice mini-meet! In het begin werd ook al gevraagd of ik er niet een combinatie FandI/ Edition One-meet van kon maken... Natuurlijk houd ik jullie niet tegen als je wilt komen kijken, maar als we er officieel een algemene Mk2-meeting van maken, dan verdwijnen de FandI-'s juist weer in de massa... Dus, kom gerust maar het blijft een fire and ice mini-meet! (ik moet zeggen, ik ben nieuwsgierig naar je MkII SPECIAL; plaats 's een foto!) IK vind het wel gezellig, een redelijk klein cluppie; wil je echt iets massaals, dan zijn er zat mega-meetings te bezoeken! Laat ik het zo zeggen: De meeting is voor Fire and Ice-owners en Fire and Ice-lovers!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
voor foto's van mijn gti moet je hier ff kijken http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69437 mis alleen special logo op de c-style
|
|
||||
|
||||
speciaal???
welke van de 2 is er dan zo speciaal???
|
|||
|
|||
Zo heet die uitvoering gewoon: Golf Special. "Wolfsburg edition" zijn ook niet de enige Golfjes die in Wolfsburg gemaakt zijn, maar toch heten ze zo.
In het topic staat dat die met de BBS'jes van Paul is, dus zal dat de Special zijn. Beide zien er trouwens goed uit, maar mogen wat mij betreft wel wat lager naar de grond toe. Last edited by KJ-Golf : 27-04-2010 at 18:02. |
|
||||
|
||||
De Special is meestal groen,hier reed vroeger een blauwe.
De Wolfsburg Edition komt uit de US,de Edition One uit Duitsland.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja mensen, leer dat nu eens; die uitvoering (vaak in de kleur dark burgundy, maar zwart bestaat ook) met donkerblauw tapijt en interieur en die ronde logo's op de spatborden waar de woorden 'wolfsburg' en 'edition' op staan (...en dus niet 'WOLFSBURG-EDITION') is een EDITION ONE !!! ('k heb er zelf ook één gehad)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Ja ik weet dat alleen de in Amerika geleverde uitvoering "Wolfsburg edition" heten, maar ik zeg toch ook nergens in mijn post dat ze hier ook zo heten? Ik zeg alleen dat ze bestaan. Hier heten ze Edition One idd.
|
|
||||
|
||||
Je zei dat Wolfsburg Edition niet de enige Golf is die in Wolfsburg is gemaakt
Had dat Edition One gezegd.
|
|||
|
|||
Ja maar dat "Wolfsburg Edition" slaat toch op "in Wolfsburg gemaakt", omdat bij Edition One geen "Wolfsburg" in de naam staat.
Anders had die opmerking nergens op geslagen, als ik in plaats van "Wolfsburg Edition", "Edition One" had gezegd. |
|
||||
|
||||
blablablabla...............
|
|||
|
|||
Verder met de Fire & Ice praat!
|
|
||||
|
||||
Gezellig
|
|
||||
|
||||
Quote:
Edition One heeft ronde Wolfsburg Edition emblemen,dus kun je het toch nog zien! Net als de F&I ook ronde emblemen heeft.