|
||||
|
||||
Quote:
Causaal verband.... Als ik het goed begrijp wordt deze discussie nu geparkeerd tot aan de volgende meeting? |
|
|||
|
|||
OMFG...
Heb dit als newbee met grote verbazing gelezen. Wat een kleuterschool. Mijn algemene mening: Als het lijdend voorwerp in deze discussie dit topic nou zelf opgestart had, dan ok. Maar om nou als mod. een speciaal zeik en afzeik topic te openen en te laten bestaan, blijkbaar ook met goedkeuring van de rest van het team? En dat op een verder vrij relaxed forum vol volwassen mensen. Je kan mij ook niet vertellen dat je het zelf zou waarderen als er zo'n topic over jou zou worden gemaakt... |
|
||||
|
||||
zit een hele geschiedenis achter..Tonni..
betreffende mijzelf parkeer ik dit tot een volgende meeting
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou je mening maar even herzien . . . als "newbee" heb je wat geschiedenis van het lijdend voorwerp gemist. Het lijdend voorwerp heeft deze discussie wellicht niet zelf opgestart in DIT topic, maar wel vaak zat in andere . . . Wat ik een beetje sneu vind is dat ons "lijdend voorwerp" wel kritiek mag uiten tegen anderen, gesteund door meeloop maatje Furb, maar als hij dus ineens zelf HET onderwerp is van discussie gaat meneer lopen miepen . . . mijn dochter van 6 dagen oud jammert @#$*&% nog minder !!! Laat de moderaters in hun functie aub buiten discussie . . . het is OFF-topic, ze geven zelf al aan even de discussie te laten gaan voor wat het is . . . misschien zijn zij het ook eens beu ?! Eerst is het van "Meneer, meneer, ze pesten me . . . " ( @ Tonni, hier is je kleuterschool standpuntje . . ) dan zijn ze wel goed genoeg om in te grijpen en nu draaien de rollen eens om en dan is het ook niet goed ?! Er staat hier één post tussen die het een beetje goed samenvat . . . "Wie de bal kaatst . . . " en volgens mij is dat zelfs nog afkomstig van iemand die ons "lijdend voorwerp" van dichtbij kent ook . . . lijkt me in dat geval ook wel wat te zeggen toch ?! |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks met dit topic te maken, maar hier ben ik het zo mee eens!! Velgen verbreden kost 2 tientjes per stuk, en der word hier ook een set aangeboden voor €700 Net zoals dat je een jaar of 10 geleden BBS wielen naar de oud ijzer boer bracht, en tegen woordig zijn ze minimaal €1000,- waard, en dan vaak zonder banden en ongepolijst...
|
||||
|
||||
Ja die prijzen dat kan je razend vervelend vinden, maar dat wordt er gewoon betaald tegenwoordig..
als je heel nobel 150e. gaat vragen voor je staaltjes dan ben je gewoon een domme lul, zo simpel is het.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat ik met die uitspraak niemand persoonlijk aanspreek.. de boodschap komt zo gewoon veel beter over
|
|||
|
|||
Het gaat er niet om hoeveel geld er in je auto zit of wat je er allemaal aan gedaan hebt
Het gaat er niet om wie als eerste begon, 2 vechten 2 schuld Het is niet zo dat degene met de 1e kutopmerking ook daadwerkelijk de veroorzaker is, achter die kutopmerking zit ook een reden Als je 250 euro voor wielen kan krijgen en je vraagt 100 ben je dom... Als je denkt van nja, ik wil er snel vanaf en ik wil de prijzen niet drukken kan 200 ook goed zijn, zo heb ik zelf al veel verkocht... MAAAR, ook gerust voor die 250 (ja, de hoofdprijs dus) Misha, je reageert NIET alleen als hulpvarend persoon die andermans vragen beantwoord, dit geheel komt niet uit de lucht vallen. Dat lijkt me duidelijk. En dat weet jij ook goed... Iedereen reageert ook wel eens anders, daarin ben je niet uniek, iedereen reageert OT, iedereen bekritiseerd, iedereen zeikt, het is niet zo dat er 1 persoon is die alleen maar super hulpvarend is, en als die er wel was, dan was er ZEKER geen aanleiding om hem een bash-topic te geven... Dat het opgeblazen is nu, is duidelijk, dat iedereen er allerlei andere dingen bijhaalt (ori NL, dure prijzen, etc) (waaronder ook jezelf) heeft er totaal niks mee te maken... Ik denk dat bovenstaande allemaal punten zijn waar je/we/iedereen niet echt onderuit kan / het mee eens is... Dan kunnen we kappen denk ik... p.s. Misha, even heel eerlijk en onder 4 ogen. Denk je nu echt dat er een bash-topic is omdat je zo hulpvarend bent en omdat je geen R32 in je jetta legt? Nee, dat is het toch echt allemaal niet... even reeel doen! p.p.s. Het maakt me niet uit wie lijdend voorwerp is, in dit geval jij, maar ik reageer (en heb dat telkens gedaan) vanuit principe. Heb je voorheen ook alleen maar gequote en duidelijke inhoudelijke reacties gegeven, helaas voor niks want er werd (naar ik bespeur) weinig mee gedaan. p.p.p.s. Ik ben het ook niet helemaal eens met het Volksforum beleid trouwens, ik zeg telkens alles wissen dan stopt het wel, en waarschuwingen / bans geven als mensen comments blijven posten die gewist moeten worden. Sowieso heb ik nog nooit ergens een one-person-bash topic gezien... Ook niet echt superchill natuurlijk... Daargelaten de reden en of diegen zich het er wel / niet naar gemaakt heeft... Last edited by MellyVille : 11-11-2009 at 22:15. |
|
|||
|
|||
o oh daar gaan we weer ;-)
je zou eerder een domme lul zijn als je 700€ gaat betalen
|
|||
|
|||
Quote:
Bespaar je de moeite René, waarschijnlijk begrijpt ie nog steeds niet dat ie door dit soort opmerkingen EEN lijdend voorwerp is geworden . . . Geeft wel een nieuwe wending aan het topic . . . Breadfan ( Chris ) probeert de prijzen een beetje normaal te houden zegt ie, bij deze is ie dus nu bestempeld door Misha als domme lul . . . . . . wat krijgen we nog meer ?? Verkoop je iets voor te veel geld, ben je dan een stomme klootzak ?! Daarvan zeggen ze altijd touwtje eromheen en je hebt een broodzak . . . zijn we toch weer bij Chris |
|
|||
|
|||
Quote:
vergezocht! |
|
||||
|
||||
Het komt erop neer, dat als mensen om je heen 500 euro betalen voor iets wat volgens iemand anders maar 100 euro waard is... als je dan 100 euro vraagt voor je ding ben je dus een domme lul (kortje zout mensen, en nee ik betitel niemand als domme lul) want dan loop je gewoon 400 euro mis. Scene redden of niet, dat staat er los van. De lokale supermarkt gaat toch ook geen shit voor niks weggeven omdat er recessie is?
Met mijn opmerking daarboven is niks mis, helemaal niks.. ik gebruik een lomp woordje (en daar is het weer) jullie verdraaien het zo dat ik mensen voor domme lul uitmaak... that's not the case... je moet gewoon kijken wat er staat en niet voor je eigen principes de boel verdraaien..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wilde ermee kappen, maar stoor me er toch weer aan wat er weer voor onzin bij gehaald wordt Mish! Een supermarkt is een bedrijf met winstoogmerk, wij zijn hopelijk allemaal enthousiaste VW-fanaten. Er zitten adverteerders hier op het forum die van hun hobby en liefde een beroep hebben gemaakt, en betalen daar adverteerderskosten voor. Een zo kort mogelijke samenvatting van hoe het in mijn ogen hoort te zijn. Rebo, misschien moeten we de mods vragen "Wheeler Dealer" te veranderen in "Domme Lul". Ik weet hoe je het bedoelde Misha, dus no hard feelings daarover.
|
||||
|
||||
Eensch met breadfan
Quote:
Als je het voor 150 "break even" weer kwijt kan dan ben je eerlijk. Als je dan €700 vraagt ben je gewoon een oplichter.....
|
||||
|
||||
Quote:
Winstoogmerk... ja klopt, dat wij dat niet hebben wil niet zeggen dat je zomaar 400 euro over de balk moet gooien. Je zoekt altijd de 2 uiterste op Chris, tuurlijk komt het dan krom over.. net als met die rotte NLer en die Concour import. Je moet het niet zo oppervlakkig bekijken, dan begrijp je wat beter wat ik bedoel denk ik. Dat je snapt wat ik bedoel weet ik wel, maar ik snap niet dat er dan nog een paar van die andere schenenschoppers bij moeten komen die ook even uit principe mee willen lopen met de meute. Quote:
Als je staal koopt, laat verbreden, laat stralen, coaten, banden erop, balanceren.. dan gaat het richting dat bedrag. Dus wat je kan doen is alles zelf doen en dat bedrag betalen of 't setje kant en klaar kopen. D'r zijn mensen die voor optie 2 gaan, zowel bij staal als bij complete auto's. Overigens wil dit niet zeggen dat ik 700 euro voor een setjes staal normaal vind, maar hij moet nog altijd zelf wat hij vraagt.. waarom moet daar toch constant zo'n heisa over gemaakt worden over prijzen.
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 11-11-2009 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wat ik bedoel. Als je er iets op kunt verdienen ben je gek als je het niet doet, maar laat de kerk een beetje in het midden. De prijzen beginnen de laatste tijd compleet achterlijk te worden namelijk. Niemand hoeft krom te liggen als ie iets verkoopt, en niemand hoeft er geld op toe te leggen, maar 1400 euro verdienen op een mk2, 700 euro verdienen op een setje velgen, 50 euro verdienen op een setje achterlichten, 100 euro verdienen op een dakrekkie, etc... dat wordt een beetje gekkenwerk. Wat de discussie rond Misha zelf aangaat... misschien moeten beide kanten wel wat minder happen. En als er dan gehapt wordt, doe dat dan redelijk. Ook altijd zo'n hekel gehad aan mensen die weten dat anderen het fout doen, maar zelf ook niet weten hoe het goed moet? Misha, wat die heisa om de prijzen aangaat... als we alles telkens zonder slag of stoot accepteren, en telkens die prijsverhogingen slikken, gaan ze nog sneller omhoog. Protest kan er misschien nog voor zorgen dat ze niet te snel stijgen, of misschien zelfs dalen.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 11-11-2009 at 23:02. |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat de prijzen gaan dalen ook niet als je er op blijft hameren, integendeel... als er zoveel gezeik is zijn (denk ik) mensen sneller geneigd om te zeggen.. fok hun, ik kets er gewoon nog een honderdje of 2 bovenop. Maar wat ik nog steeds duidelijk wil maken of 't je interesseert of niet, ik heb op al m'n shit misschien op 1 auto wat centen verdiend, en dat zal misschien een honderd of 2 zijn, maar daar houdt het toch echt mee op.
Dat happen ben ik met je eens, allebei niet.. maar je moet ook gewoon een keer kappen met dat eeuwige gezeur over fietsbanden, bumpstops en goedkope schroefsets. We weten nu dat de meningen daarover verschillen, 't is gewoon niet nodig om daar keer op keer bij elke mogelijkheid die zich ervoor leent weer zo'n uitlokkende reactie te posten, want daar begint het toch constant wel weer mee.. en dan kun je blijven zeggen niet happen.. maar je kan ook zorgen dat er niks te happen valt, of althans niet zo veel.
|
||||
|
||||
Quote:
Actie reactie Misha. Als je een topic opent, krijg je replies, als je een auto bouwt en hem showt, krijg je kritiek. Als je dunne bandjes monteert, weet je dat er commentaar op komt. Kun je drie dingen doen: 1. Andere banden nemen. 2. Je auto in de schuur laten staan, en nooit aan iemand laten zien. 3. Monteren, showen, kritiek krijgen, en ermee leren omgaan. Voor schroefsets geldt hetzelfde. Ik rij zelf met een goedkope 200 euro schroefset en Nankang bandjes, behoorlijk laag, wanneer de auto tenminste rijdt. Daar kan ik ook genoeg commentaar op krijgen, maar het gaat er om hoe je daarmee omgaat. Je hebt je manier geprobeerd, die werkte niet, tijd om het over de andere boeg te gooien. Dat is ook waar het om gaat, niet om schroefsetjes of fietsbanden, maar om kritiek geven en krijgen, en hoe je je plaatst ten opzichte van andere forummers.
|
||||
|
||||
Nogmaals Chris, kritiek is prima.. dat mensen nankang banden kut vinden kan ik best begrijpen, maar je moet er geen weken/maanden over doorgaan, dat wil ik ermee zeggen.
Ik kan prima tegen kritiek, maar als er vort in elk willekeurig topic wordt gezeurt over iets of wat krijg je er een beetje een sik van... mooi voorbeeld is nu ook weer het 'dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn-topic'. Zulke shit moet je gewoon laten zitten, is nergens voor nodig en lok je alleen shit uit, als je zelf niet ziet dat je dan fout bezig bent dan is het einde zoek. Overigens wil ik wel even vermelden dat ik dagelijks 65km rijdt naar werk (retour) dus je opmerking over 'als hij teminste rijdt' gaat niet helemaal op, als dat voor mij bedoelt was, maar dat neem ik aan val wel in 'misha-gate'.