|
||||
|
||||
Hey wat voor schermresolutie draai jij, niet te doen voor een 1027 * 768 resolutie!
Kun je niet een iets kleinere foto erop zetten? Maarruh, verder, verschrikkelijk mooie 1303 met die velgen etc.... met name de technieken, echt super respect!
|
|||
|
|||
Zoals ik al eerder zei Walter,die sport classic's staan er echt super onder !!
Mooie wagen ook verder ... ik zou alleen die buitenspiegel nog veranderen,maar das persoonlijk. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het rijdt,964 zuigers/cilinders,2.4liter,915 bak,enzo ... |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks De spiegel is bewust origineel gelaten, evenals de kleur en de meeste sierstrips. Het is idd heel persoonlijk Het aanbrengen van enige topline onderstel onderdelen (dikkere stabi en alle wielgeleidings rubbers door al dan niet excentrische semi-urethaan rubbers vervangen voor meer caster en verstelmogelijkheden) heeft overigens meer voor de wegligging gedaan dan alle vorige 'updates'. Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
Quote:
Schei 's uit ! dalijk ga ik ze nog echt mooi vinden, complimenten !!
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Leon Dat moet vast lastig voor je geweest zijn om toe te geven haha. (Geintje hoor) |
|
||||
|
||||
Quote:
haha, nee hoor Maar ben ook niet de rotste om het te zeggen als ik iets wel mooi vind !
|
||||
|
||||
hee beetspeed ziet er goed uit man ben benieuwd hoe die kombinatie van krukas/zuigers rijdt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
En kijk eens wat ik op www.keversite.com aantrof Dit vondt jij niet nodig om ff met ons te delen zeker hé Ik ben erg benieuwd (Mac Gyver trouwens ook) hoe je type(96)4 loopt !!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Neuh, want de motor had in elke kever kunnen zitten. Het ging hier toch om de (vette) 03's Quote:
Verbazend makkelijk eigenlijk, in de trant van dat je er ook goed rustig mee kan rijden, dus met 1500 rpm in de 3e versnelling de bocht om. Dat was natuurlijk ff afwachten met 48mm gasklephuizen (hier zit namelijk géén venturi meer in) en een 324 nokkenas. De motor schreeuwt echter om grotere kleppen. De standaard 914 kleppen zijn merkbaar te klein, maar de lol is er vooralsnog niet minder om :biggrin: Het ging er vooral om alle nieuwe onderdelen (idd de porsche cylinders, de keramische type 1 nokvolgers, de porsche 915 5-bak met hydraulische koppeling en de injectie te leren kennen en ik maak voorlopig nog iedere dag wijzigingen in de kenvelden om eea langzaam steeds beter te laten lopen. De lambda sensor en meter (Innovate LM1) zijn daarbij van onschatbare waarde. Vooral de koude start is elke ochtend weer proberen, want hij is maar even koud natuurlijk Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik ook de rotste niet in.................. Het is wel allemaal netjes gedaan! Dat zeker.. |
|
||||
|
||||
Gaat dat ding nog op de rollenbank?
Mag wel wat PK's op de weg zetten gezien de specs! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan me mooiere modellen bedenken, maar dit is wel grote klasse. Mooi project. Is idd wel netjes gedaan. Maar de techniek.................... Dat kom je echt niet dikwijls tegen. Super
|
|||
|
|||
Nog eentje van Spa 2004 die nog op m'n CD rommetje zat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks voor het linkje AartJan ... kendemun nog nie :o |
|
||||
|
||||
Dit ook een 1303? Vind hem iig super!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Nee, geen 03, maar wel helemaal een echt typische duitse German-look of German-style kever. Gek genoeg zie je ze zo niet of nauwelijks ooit met een nederlands kenteken. Ik vind hem iig ook super!
Thanks, Walter |
|
||||
|
||||
Maar hij heeft toch een hoog plat voorraam enzo? Alleen een lange kofferklep is wat ik kan bedenken als niet 1303... maar oke zie zowieso het verschil niet als ze niet naast elkaar zouden staan... Wat is dit dan wel voor model eigenlijk?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
hmmmmmmmmzzzz... mij zal even beter opletten dan... :p
|
||||
|
||||
Heb je ook niet van jezelf ^