|
|||
|
|||
Quote:
ja dat geel gedoe, moet ik hem daarom demoneteren omdat eruit te krijgen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Om de binnenkant schoon te krijgen wel, voor de buitenkant niet natuurlijk. Effe in de vaatwasser, of nieuwe halen bij de dealer.
|
||||
|
||||
Is weer een zeer nette golf geworden, echt iets om trots op te zijn. Keep it up
|
|
|||
|
|||
ok thanx, ik zal eens zien, morgen ga ik wat verder opkuisen
|
|
|||
|
|||
grote alternator problems, ding heeft zichzelf kortgesloten enzo. moet dus een nieuwe op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is de binnenkant ook schoon? |
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval schoner, maar helemaal schoon zal ie dan niet worden. Meeste vuil zit echter aan de buitenkant, en daar komt de vaatwasser overal bij. Heb van de week ook maar eens Dasty aangeschaft en het daarmee geprobeerd, maar dat ging ook super goed!
|
|||
|
|||
ja amaai, goed nieuws!
ik ben vanmorgen vroeg uit de veren geweest om een roadtrip te maken naar Beveren, vermits ik al telefonisch contact had gehad met de winkel, was ik al zeker dat daar mijn oplossing klaarlag. Aangekomen bij de winkel(9.00AM), alternator getoond, en gezegd dat ik al gebeld had. Toen de bediende met lege handen terug kwam wist dat het niet juist was en met "sorry meneer" was ik dus niet content! Ik heb mij dus eens kwaad gemaakt, ik kwam tenslotte van 85km verder Dieje mens voelde zich meteen schuldig en heeft mij de adressen van de concurrentie gegeven en (foute) richtingaanwijzingen. :x Ik dus bij die mannen hun concurentie gaan kijken: 1ste winkel niets, 2de winkel niets, laatste winkel: -Ik: Halo, ik ben op zoek naar deze alternator maar dan nieuw of gereviseerd. -personeel: goeiendag(plat), ik zal eens gaan kijken. .... -personeel: sorry meneer, ik heb die niet. -ik: ah tju -personeel: voor welken auto ist? - ik: een golfke 2.... nen GTI -personeel: ah wacht, kzal nog eens gaan kijken....(30seconden later)....voila zie, dat moet em zijn. -ik: euh ok dan (ff meegekeken of het wel klopte, enkel de poulie was anders) kunde daar geen ander poulie opzetten? -personeel: ja das geen probleem ik betaald en naar huis met mijn aanwinst, wel 145euros voor kwijt. halfweg E17: patat gps platte accu. Miljaar, ik wist dus mijn baan niemeer naar huis :| gelukkig den E40 gevonden :lol: Ik thuis het ding gemonteerd en paste perfect :grin: pakte dus mijn multimeter, motor laten draaien... oei :oops: 12,6V ik alles beginnen uitmeten, was het zoals te verwachten eigelijk een slechte massa aan de alternator(kabeltje hé, had niets met da nieuw gerief te maken). enfin eind goed al goed: ik heb nu een 13,7V :grin: alternator is een Bosch die 90A levert, veel beter als de originele... op stationair toerental hé |
|
||||
|
||||
Prachtig, dat Belgisch!
|
|||
|
|||
helaas, weer wat pech...
uitlaat is eronderuit gevallen, vlak voor de demper was ie al aan het roest en nu is de demper er dus aan voor de moeite. Het geluid dat men gti'tje nu produceert kan menig johny of rice kar wel een puntje aan zuigen. http://www.youtube.com/watch?v=jiP5MTTTfXk maar toch, weer een tegenvaller(financieel, ben maar een studentje). + de vorige eigenaars hebben het onderhoud niet al te nauw genomen dus ik mag hun boeltje opruimen. Wat mij dus betekent dat ik weer een HOOP geld tegen deze moet smijten |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een hoop zooi liggen, laat maar weten wat je zoekt.
Succes Lars
|
|||
|
|||
de auto staat binnen sinds begin december, ik heb haar goed verzorgd in die tijd:
-gewassen -gepoliert -gewaxt -dorpels zwart gespoten in anti-steenslag(work in progres) -bodem en wielkasten opnieuw in de tectyl gezet -uitlaatje er vanonder gehaald -kenteken verlichting gemaakt besteld: -nieuwe uitlaat -verse verzekering hij komt helaas nog niet meteen buiten, eerst moet ie nog nieuwe bandjes hebben ik dacht aan goodyear eagle F1 in 195/50/15 Ook moet de carterpakking vervangen worden omdat die wel een drupje lekt het nieuwe carter ligt wel al klaar. fototje van toen het sneeuwde: Last edited by Ice_ken : 04-01-2010 at 01:08. |
|
|||
|
|||
onderste stukjes van de zijkant zijn nu zwart:
garage: nrplaat verlichting: |
|
|||
|
|||
zilver, zwart of wit?
|
|
||||
|
||||
zwart
|
||||
|
||||
zeker en vast zwart
|
|
|||
|
|||
rood
|
|
|||
|
|||
LM's mss ? |
|
||||
|
||||
Quote:
nog beter! maar geen lm's, die zijn ondertussen al zo vaak gedaan... blijft een mooi wiel maar kijkt niemand meer naar he |
|
|||
|
|||
dus vandaag gemengde gevoelens:
+: examens gedaan, congé begint, uitlaat was er -: Mijn hond is gisteren gestorven, ik wist dat dus vanmiddag pas. om mijn gedachten te verzetten heb ik maar doorgezet en gewerkt aan de gti. het nieuw orgelstel: ik heb juist de rubbers nieuw besteld, normaal heb ik die morgen binnen. chromé pijpjes: http://www.youtube.com/watch?v=vvt2WwsEwQo |