|
|||
|
|||
Quote:
Als je andere spiegels erop wil, ga dan voor de golf 4 look spiegels. Staan zeer netjes op een Mk3! En als je links & rechts dezelfde grootte spiegels wilt hebben moet je uit Engeland de andere spiegel laten overkomen. Zo kan je kiezen of je links & rechts de kleine of juist grote spiegel plaatst. Je kan ook nog kiezen of je ze met knipperlicht neemt. |
|
||||
|
||||
Quote:
was ik zelf ook al naar aan het kijken geweest en dat staat idd wel mooi op een mk3 maar niet op een rode(vind ik) als ie een andere kleur zou zijn en de bumpers compleet in kleur zou het een optie zijn,evengoed bedankt voor het meedenken vandaag weer een verbetering bedacht(imo) de sebring einddemper gaat er ook af, komt een TDI-einddemper voor in de plek...
|
||||
|
||||
vandaag weer even aan de golf geklust heb de sub en radio overgebouwd in m'n andere mk3,wil hier alleen een simpele radio icm de 8 aanwezige speakers inhebben er kan toch niets tegen het motorgeluid op gelijk even de M-spiegels erafgehaald en wat kleine storende dingetjes verholpen.....ook alvast een begin gemaakt met de demontage van de uitlaat,er komt een 60mm rvs-systeem van voor naar achter onder,zonder kat en tussendemper de einddemper word een universeel rvs exemplaar zonder eindstuk daar komt een subtiel bochtje o.i.d aan,ben namelijk een beetje zat van al dat schreeuwerige....hij moet zometeen gewoon onopvallend snel zijn haha
ben ook weer een grotere krukaspoelie aan het maken om de kompressor aan te drijven er is namelijk niets dat zo snel went als power dan hoop ik uit te komen op een laaddruk van 0.9 bar....
|
||||
|
||||
net na een beetje scharrelen op het net een bedrijfje gevonden die plastic onderdelen carbon-look maakt,denk dat ik maar eens een poging waag met m'n ibiza-grepen en spiegelkappen....
mis eigenlijk een beetje reactie hier,dus kom op jongens toon wat interesse
|
||||
|
||||
Reactie`s komen wel moet je niet om vragen..
Soms zijn er mensen in sommige dingen iets minder geinterseerd. Maar verder leuke plannen hoor, ga zo door.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Mooi project, wat ik alleen niet snap is dat je telkens delen laat spuiten....... waarom niet als je alles klaar heb de gehele wagen laten spuiten? .... Je kent je wagen nu van binnen en buiten dus zelf af en opbouwen kun je wel en kan je besparen op je spuitklus.
Suc6 met de vorderingen !! |
|
|||
|
|||
Ben je nu al eens met de motor op de bank geweest voor wat fine-tuning en een vermogensrol?? Ik lees door de hele topic allerlei optische zaken(waar ongetwijfeld redelijk wat geld in gaat zitten), maar je weet nog steeds niet of je brandstof mengsel over het gehele toerental goed is, en welk vermogen ie levert...
Misschien zou dit 1 van de eerste punten op je agenda moeten zijn, motorisch 100%?? |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je idd gelijk in maar dat komt eigenlijk omdat de prioriteiten steeds bijgesteld worden en dat besparen zal wel meevallen want een maat van me doet het voor een schijntje,dus als de andere kant nou ook gedaan word is de hele onderkant gespoten....... Quote:
ik ben er zeker mee bezig,de optische zaken doe ik eigenlijk alleen als ik er weer even doorheen ben het is namelijk zo'n gekloot om de laaddruk goed te krijgen d.m.v. het wisselen van poelies,zit nou redelijk in de buurt maar perfect is het nog niet......en als ik daarmee bezig geweest ben wil ik het liefst even aan wat anders denken begrijp je waarschijnlijk wel,het ritme is ongeveer; a)naar de sloop een multiriempoelie zoeken, b)d.m.v draaibank en lasapparaat pasmaken op een krukaspoelie, c)auto op de brug,alles eraf, d)alles er weer op,passende riem zoeken/bestellen, e)volgas met duct-tape op de kentekenplaten achter de dijk langs, f)om tot de conclusie te komen dat de ideale druk bij een te hoog(of te laag) toerental komt.....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 24-05-2009 at 12:11. |
|
||||
|
||||
heb net een op maat uitlaat besteld,groep A 63.5mm....
wou eerst zelf aan het bakken slaan maar toch besloten dat ik dat beter aan een vakman over kan laten. word compleet RVS af kat met een verchroomd TDI stijl eindstuk dus nou twee weekjes afwachten tot m'n pretpakket er is
|
|||
|
|||
Mooi, gestaag gaat t verder. Goed bezig!
|
|
||||
|
||||
Quote:
en waar heeft u dit moois vandaan? klinkt verder allemaal goed! maareh, hoe zit het met de verhuizing?
|
||||
|
||||
Quote:
supersprint enne als je doelt op de financien,lekker beetje vakantiegeld gebeurd he
|
||||
|
||||
en m'n uitlaat is binnenziet er echt vet uit.... zo ziet de demper er onder de auto uit (even met stenen op z'n plek gezet) nou nog even netjes monteren en een systeem met flenzen maken zodat ik kan wisselen tussen katalysator en een open pijp.....
|
||||
|
||||
Die uitlaat ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Quote:
idd ja,is echt een gaaf pijpje is 1,5x zo dik als origineel,ben benieuwd naar het geluid
|
||||
|
||||
omdat ik van de winter deze als daily ga gebruiken leek het me niet verstandig om dan op de lemans replica's te gaan rijden,lijken me niet zo wintervast heb dus vandaag de eendelige BBSen bij de spuiter opgehaald die heeft ze even netjes gespoten,nieuwe bandjes 195/45/15 erop en hieronder geschroefd...even een pic van de wielen zoals ik ze kocht;
kan alleen nog een flink stuk zakken met deze wielen maar weet nog niet of dat wat word m'n onderlip zit ongeveer 6 cm van de grond en aangezien ik met de cabby al regelmatig wat raak met al die obstakels hier in het dorp maar goed zal morgen even pics posten van hoe het er nou uitziet.....
|
||||
|
||||
druk geweest gister,hier alsnog een foto... ben er toch niet zo tevreden over dus schroefset gaat 1.5cm zakken V/A en achter 12mm spoorverbreding aan allebei de kanten,hopen dat het niet zo erg gaat sneeuwen van de winter haha
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 24-06-2009 at 17:56. |
|
||||
|
||||
vandaag de groep A uitlaat eronder gezet,ziet er echt super uit;
montage was een eitje,super-pasvorm er is ook rekening gehouden met verlagen,zodat de pijp ondanks dat ie een heel stuk dikker is niet meer op m'n achteras ligt te rammen...ben erg tevreden met de looks en het geluid,allebei erg subtiel maar toch overduidelijk
|
||||
|
||||
Ik heb anders nog wel zo'n set voor je in 16x7,5"!
Staat wel leuk zo. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik ben er eigenlijk toch niet zo kapot van.... 15" is eigenlijk net te klein IMO,zal kijken wat ie doet als ie iets zakt en met spoorverbreders erop als het me dan nog niet aanstaat trek ik ze er onder vandaan....