![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Das pas mooi voor de Rallye ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Staan beter bij je sticker en je wielen !! Gezien je de foto zo snel wist te vinden, heb jij hem zeker al thuis liggen ???
![]() Eefje zal er wel in gaan rijden tzt, want hij is gekocht als "creche-cruiser" maar ik denk dat ze de kinderkamer al rozé genoeg zal vinden . . . Gaan we nog een rondje DLD'en binnenkort ?? |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf! Ik wist ook niet dat de Spucknapf er in het bruin was... En als het de foto hierboven is, zie ik er ook geen bruin aan af?
Neemt niet weg dat een 32B eigenlijk natuurlijk net te nieuw is voor een Spucknapf? Zou stukken beter passen in een 32/33?! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, @Arne:
Ik zag vandaag toevallig dat OldtimerParts in Etten-Leur achter op het terrein een goudkleurige Passat 32B GLS (4-deurs) heeft staan. Ik weet niet of je nog delen zoekt, en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het doel is van de auto, maar zou een tip voor je kunnen zijn? Met name het interieur was nog erg netjes (incl dashboard met slechts een paar kleine scheurtjes bij de voorruit-ontwasemings-gaatjes (Scrabble? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zocht eigenlijk naar zo'n bonte stuurhoes maar Google vond deze, NOG mooier natuurlijk. Dld gaan we zeker doen, moet het even wat minder druk hebben @ work... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is vrij lastig te zien idd, maar ik heb de nummers en hij is echt bruin ![]() Close-upje: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh da's een goede, zal er eens even langsrijden..was ie dezelfde kleur als de mijne? Ik zoek nog een deur namelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij dezelfde kleur (of is goud er in 2 tinten geweest?
![]() Voor de bestuurdersdeur hoef je het iig niet te doen, rest heb ik niet specifiek bekeken, maar zag er volgens mij wel OK uit! Was overigens dus een GLS, kan me herinneren dat je in het verleden bepaalde GL-items niet meer kon vinden? GL-wieldoppen zitten er bijvoorbeeld ook op! ![]() Ik neem trouwens graag een optie op het mogelijke 2e bruine Spucknapfje, afhankelijk van óf je er nog één kunt regelen, en ook wel een beetje van de prijs... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Had dus net de bestuurdersdeur nodig
![]() ![]() Spucknapfje ga ik wel even voor je achterheen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is echt bruin mannen, heb 20 macro foto's van de verkoper, met zichtbare onderdeelnummers.
|
|
||||
|
||||
![]() Klaar nu...
Hij zal toch zelf idd wel weten wat dat ding voor een kleur is... Leuk een bruine spucknapf !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.oldtimerparts.nl/occasions/aanbod/ 500e maar |
|
||||
|
||||
![]() Laatste updates:
- Auto staat nog altijd zonder cylinderkop, ben momenteel erg druk met een nieuwe keuken plaatsen, fruitpluk, en dan nog werken tussendoor ![]() - Verder eindelijk een bestuurdersspiegel met chromen biesje gevonden ![]() - Heb een offerte binnen voor een custom schroefset op de vooras, prijs valt me echt alles mee ![]() Last edited by Arne : 01-10-2009 at 14:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, zoek nog steeds iets voor mijn audi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey dat komt goed uit, daar komen we wel uit dan
![]() De (uiteraard ongebruikte) achterveren kunnen ook wel op de originele schokdempers van de Audi denk ik? Ze zijn -50 trouwens, ik heb mn tikfoutje al aangepast. |
|
||||
|
||||
![]() Gaat goed komen denk ik. Hoor ik tzt wel een prijsje van je via de PM denk ik als je de andere set er onder hebt.
|
||||
|
||||
![]() Staat bij deze
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn...
|
||||
|
||||
![]() Ebay veilinkje instellen dan maar?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()