|
||||
|
||||
Die rembekrachtiger zal ik maar effe later monteren,je komt nu erg moeilijk bij je motorsteun,ik ben hier ook al een keer ingetrapt
|
|
||||
|
||||
Ik vindt het altijd erg knap dat mensen op een foto de netheid van spuitwerk kunnen bepalen.........
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wij begrijpen elkaar Emiel....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nu nog redelijk de ruimte, ik zal het zien als de motor erin gaat, bedankt voor de tip |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik ben niet opzoek naar een schoonheidsprijs. Auto moet functioneel zijn, hoeft geen barbie-auto te worden. |
|
||||
|
||||
Ben weer verder gegaan, heb hier een paar foto's.
Kabelboom erin gelegd. R32 remmerij eronder gezet. Motor erin gehangen en steun opmaat gelast. Radiateur eringezet. Slotplaat erin gezet. |
|
|||
|
|||
Super gaaf project man! Komt er ook een R32 interieur in?
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee, er zit nu nog een golf2 recaro interieur in. Daar ga ik eerst mee rijden, daarna misschien kuipstoelen. |
|
||||
|
||||
je gaat lekker
wanneer denk je um weer op de weg te hebben?
|
|||
|
|||
crazy good ... but what good drafts will be able to do (each run the episodes)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik probeer hem zo snel mogelijk op de weg te hebben, ik doel op eind Juli. |
|
||||
|
||||
Wat een project!! heeft de motor al gelopen??
|
|
||||
|
||||
nog vorderingen?
|
|
|||
|
|||
doublethink pretty well and the engine
|
||||
|
||||
ik ben 1 van de jongens die stinky helpt en als het meezit gaan we vanaf volgende week weer verder, hebben even een tussentijdse stop gemaakt ivm vakantie, verbouwing en verhuizingen, we gaan nu ons best doen
|
|
|||
|
|||
stoer project met een super motor
maar als je de auto nog na 4-m wilt bouwen heb je nog veel tedoen maar dan heb je wel iets om door de bochten mee te gaan |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Gehele topic door gelezen ik zeg goed bezig, Zelf begin ik ook met een r32 inbouw in een mk2. Dus ben benieuwt naar vorderingen van je project.