|
|||
|
|||
vet projectje,bekent met rat-attack.de?
|
||||
|
||||
Quote:
zo hoef ik minder vaak te tanken als ik een ritje naar de nurburgring maak Quote:
thanks, nee nog niet, maar zitten wel dikke (qua motor dan ) auto's tussen! |
|
||||
|
||||
Zo, even een beetje rustig geweest hier, maar we vorderen weer;
Ik moest een gat in de carrosserie voor de vulslang van de tank maken, gelijk de tankinhoud-meter in de tank gebouwd en even gekeken of het allemaal een beetje paste Verder nog een hoop nieuw plaatwerk opgehaald afgelopen weekend, dus het lassen kan beginnen |
|
||||
|
||||
ziet er erg mooi uit hoor..
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
mooi tankdopje, top
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
thanks! was er zelf ook content mee
|
|
|||
|
|||
hey gaat weer mooi zie ik al wel! en ga je de deur die je bij mij hebt opgehaald ook zo bewerken ;-] succes verder met je las werk! als je vragen hebt hoe je iets pas moet maken kwa plaatwerk vraag maar gerust. ik heb vanmiddag nog ff een dorpel in een mk1 gezet. die grijze die bij ons op de brug stond.
|
|
||||
|
||||
@ Pewi: Kun jij zo goed lassen dan? Ik moet nog steeds mijn 2 A-stijltjes vervangen hebben. Durf er niet zo goed aan te beginnen
@Frank: Ik heb het al eens eerder gezegd, maar je bent goed bezig! Ga zo door, ik vind het een erg leuk projectje om te volgen en haal hier regelmatig motivatie om aan mijn eigen auto verder te knutselen. |
|
|||
|
|||
tank klepje en vulslang ziet er netjes uit !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Jup die deur krijgt ook bezoek van de haakse slijper Zal zien hoe t gaat met het laswerk, maar als ik vragen heb weet ik je te vinden heb jij trouwens niet een topic van je project? Quote:
thanks en het doet me goed te horen dat anderen er hun motivatie vandaan halen! dat motiveert mij weer |
|
|||
|
|||
ik kan wel een redelijk stukkie lassen ja ;-] ! nee heb nergens een topic van mijn project. ben niet zo heel handig met computers en er dan ook nog is foto s op zetten!??? ik zal van de week wel is ff proberen! als het me lukt is het een tweede!! @ audilimburg stuur me maar is een paar foto s van wat je vervangen wilt hebben!
|
|
||||
|
||||
Eindelijk weer een beetje tijd gehad,
heb het blok er ingehangen om te kijken of een en ander wel past: carbs: gaat net, alleen de oliepeilstok iets inkorten: Van 2 baksteunen moet er 1 gemaakt worden: nu het blok met de bak er toch inzat kon ik gelijk de doorgang voor de shifter maken: tot de volgende knoop |
|
|||
|
|||
ziet er allemaal erg goed uit!!
|
|
||||
|
||||
ziet er top uit!
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor
|
|||
|
|||
Geil frank!
Kom binnenkort even bij je in de schuur kijken! |
|
||||
|
||||
Wauw, ziet er goed uit!
Leuk dat je voor een smallblokje gaat, weer eens wat anders. Leuk project om te volgen.
|
||||
|
||||
Als je die baksteun in elkaar gaat braaien moet je wel ff goed zorgen dat je blok en bak er netjes in hangen, ik heb het een beetje snel op het oog gedaan maar toen hing het zooitje er toch een beetje scheef in
|
|
||||
|
||||
Wat een gave carb's. Echt mooi
|