|
||||
|
||||
gisteren weer een beetje bezig geweest het plaatje van de buitenkant is inmiddels aardig kompleet aan het worden...
maar bij het inlijmen van de deurrubbers bleek dat het rubber van de bestuurdersdeur geen type 3 rubber was, dus helaas verder zoeken naar een orgineel deurrubber voor bestuurders kant, dus als iemand hem nog heeft liggen en wil verkopen graag even een mailtje.. bij deze nog ff een paar fotootjes Verder llopt het wel aardig op het momen..nog wat problemen met het monteren van de pop-outs wil nog niet erg lukken, maar misschien ff een keertje bij Mycha op visite en ff goed afkijken hoe eea zit, lijkt erop dat ik nog wat mis hier en daar maar weet niet wat...
|
||||
|
||||
WOW hijs onwijs mooi geworden!!
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, jaja, nu toch weer besloten of toch maar weer eens notch of toch een fastback als daily rider naast de spijl! Want een Honda Civic is warm in de winter, maar.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zitten er toch in op de foto ?? Verder echt super....maar dat zei ik zondag al b.t.w., die verf is super !! Gisteren de narrowed beam as in de lak gezet, spulletje is in 10 minuutjes droog !!!
|
||||
|
||||
Quote:
ze zitten er in aan een kant, maar wel erg gammel en sluit niet goed...maar op de foto lijkt het wel wat ja...kijken mag aankomen niet....nee moet goed zitten niet zo als nu.. :frown:
|
||||
|
||||
Damn! Wat is tie mooi...
Zou er zelf geen pin-striping op zetten. Hij is zo mooi en strak, mischien dat het net effe te veel word... Miss G wil het mischien ook op de Notch... ben ik ook niet kapot van.. Past niet echt bij de stijl naar mijn i.d. |
|
||||
|
||||
Quote:
we zoeken de grens ...maarre komt er wel op ik vind het gewoon mooi, hij mag ook wel een beetje druk worden geeft niet, vandaar ook geen sunvisor enz luxaflex voor de achterruit, ik wil met andere dingen ff wat verder.... hoop dat ploon het op de auto net zo gaat doen als op de oefenstukken, die op zijn site staan dan heb ik er wel vertrouwen in....
|
||||
|
||||
heb net wat lopen testen met die nieuwe verf. werkt toch net weer iets anders dan dat ik gewend was (nou was ik ook met een nieuwe/andere kwast bezig), ik zal dus eerst nog maar eens wat test objectjes gaan doen.
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: neem de tijd je hebt nog zeker 6 weken
|
||||
|
||||
net effe lopen klooien. alles uit de vrije hand, dus de symetrie klopt voor geen meter. die on-shot verf werkt toch net iets anders (het droogt redelijk snel, dus je moet steeds wat 'reducer' door de verf op je pallet/kwast mengen)
|
|||
|
|||
nou, FF uit de hand? ziet er goed uit man!
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat melly zegt...het is wel oke man...je ziet dat het uit de hand is maar dat maakt het wel echt...zal 1 mei het oefen object ff meenemen
|
||||
|
||||
het is inderdaad 'wel ok', maar dat is voro mij niet geod genoeg.
met een paar dunne hulplijntjes en een schetjes er naast kan het veel beter. wat 1 mei betreft, het kan zijn dat ik dan toch in hannover zit. maar op de ACN ben ik er zeker (desnoods met de volvo)
|
||||
|
||||
nu wel met hulplijntjes (het witte raster zie je nog vaag zitten, kon het nog niet wissn omdat de vef nog half nat was). tijdens het kijken van de F1 (was zo waar spannend!) het deksel van mij nieuwe cooler effe onder handen genomen
|
||||
|
||||
yeah dat gaat helemaal goedkomen dat zie ik al, ziet er helemaal top uit...
|
||||
|
||||
potverdomme der heeft al twee dagen niemand meer iets gezegd...
|
|
||||
|
||||
Voorjaar
Iedereen zal wel druk in de weer zijn met de tuin, het terras en natuurlijk de VW. Heb morgen een dag vrij genomen om aan de Notch te werken .
|
|
||||
|
||||
daar lijkt het op wayne....moet in 4 weken een huis leeg hebben dat is verkocht, een ponton klaar hebben want daar wil ik in juli in trouwen, en nog ff een badkamer uitzoeken voor het nieuwe huis wat we gekocht hebben dus...best ff druk natuurlijk
vervolg met de ponton, maar eens een motor en een versnellingsbak in gaan hangen.. En Oskar....de redline's zijn in bestelling...
|
||||
|
||||
Quote:
Goed!! Ik wilde je al mailen. Ik las dat ze limited supply waren momenteel, maar gelukkig heb je ze besteld. Ze zullen 'm vast erg mooi staan. Kan haast niet anders. :biggrin: |
|
||||
|
||||
hanz, krijg net een telefoontje dat mijn trip naar hannover niet door gaat.
dus mocht je zondag in bruinisse zijn, neem die klep maar mee.