|
||||
|
||||
Quote:
Ik vraag me af of het verstandig is dit soort dingen "zwart op wit" aan iemand te bevestigen. hoe rechtsgeldig is een Email? |
|
|||
|
|||
Mwah, ik denk dat dat wel meevalt. Die adverteerder is ook niet helemaal fris bezig.
Ik heb ook meteen de pa van m'n vriendin getipt. Die was op zoek naar een vw bus. En had ook al contact met die Kerel gehad over die zwarte bus eerder gepost. Gelijk maar contact verbroken. Moet je nagaan hoeveel onwetende mensen hier intuimelen. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
Quote:
Hè pech, dan koop je een dikke Multivan voor 8100 euro. Met dat rekeningnummer vind je hem snel zat, en anders de politie wel.
|
|||
|
|||
Quote:
Ze laten je het gaat toch overboeken naar een rekening waar ze het anoniem af kunnen halen. Anyway zoals vaak gezegd, als de deal te goed lijkt om waar te zijn dan is dat meestal ook. |
|
||||
|
||||
Audi A3 ; zelfde verhaal. Broer is overleden, hij heeft de auto in UK staan en je kan alleen betalen via Moneybookers Escrow Service..
Lekker handig voor hem, adv. plaatsen, wachten op reactie, Copy/Paste van vorige mailtjes en wachten tot er iemand in trapt...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga die gast van die A3 eens mailen om te zien of ie nog ergens een mooie Multivan vandaan weet te halen voor weinâgh.
|
||||
|
||||
hahaha
|
||||
|
||||
doet ie dit nog steeds?
|
||||
|
||||
Kreeg dezelfde mail terug als eerst. Zijn broer uit Engeland is overleden en heeft hem deze A3 nagelaten. Maar nu weet ik nog niet of ie toevallig ook een T5 in de bingo heeft.
Als je trouwens een broer hebt waar je van af wilt... ga het leger in en verhuis naar Engeland. Schijnt dat wanneer je colonel bent in Engeland, je broer in Nederland overlijdt en je een dikke auto achterlaat.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En maar weer gemaild.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
klopt gendt
http://link.marktplaats.nl/311079732 harm hendriksen echt imitatie spul voor teveel geld. voor wat je krijgt. |
|
||||
|
||||
staat toch ook niet bij dat het orgineel is?
tis, maar net hoeveel een gek er voor geeft en inpakken en wegbrengen kost ook tijd en geld
|
||||
|
||||
Quote:
Daar kun je dus helemaal niks mee in dit ... land Men beschermt de gast, zelfs met conectie's bij de bank.. ik aan de naam adres en verder bank gegevens.. nog mals gecontroleert met IP adres zei bij de aangift u hoeft hem alleen nog maar op te pakken de rest heb ik zelf al gedaan!!! Ro Gobinda is zijn naam.. gaf zich uit als Bjorn en Esther Geleen maar niks 0 nada... geld was ook weg 320,-
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 28-01-2010 at 23:52. |
|
||||
|
||||
Ben vrolijk met die mafkezen aan 't mailen dat ik komende maand wel eens langs wil komen in Engeland. Heb m'n vriendin namelijk eindelijk overgehaald die auto te mogen kopen, en nou wil ze naar Engeland meegaan zodat ze kan gaan shoppen.
Zonder shoppingtour, geen toestemming om de auto te kopen helaas.
|
|||
|
|||
Quote:
had pas ook een gril met rode bies. gewoon zelf geschilderd zag er niet uit en verf viel er al gelijk af |
|
||||
|
||||
Daarom zeg ik altijd handje contantje zeker bij onbekenden... je ziet wat je koopt en je betaalt wat je gezien hebt...
Als deze verkocht is als grill met rode bies, heeft hij niet gelogen. Als deze onder het valse voorwendsel als gti grill verkocht is. heb je het recht aan jouw kant... |
|
||||
|
||||
Voor iedereen die wil weten hoe dit in zijn werk gaat.
http://www.419eater.com/ Maar let goed op! Het zijn criminelen die soms vanuit internetcafe's bij jouw in de buurt kunnen zitten! Er mee spotten en op de spits drijven is niet verstandig! Hoeveel mail ik op het werk er wel niet uit vis. Allemaal elende en ik kan miljonair worden....zomaar En de mooiste pagina's vind je hier.... http://www.419eater.com/html/trophy_room.htm Last edited by Gti1-G60 : 30-01-2010 at 13:15. |
|
|||
|
|||
Lmfao!