|
||||
|
||||
Quote:
U bedoelt de firma kanteltrans??
|
|||
|
|||
Quote:
Welkom in de transport Dirk Quote:
klopt René , die ja ... voor 70 cent per kilometer gaan ze uw plaatselije Lidl vol drukken ... kijk maar uit |
|
||||
|
||||
Gelukkig zit er Haaksbergen geen Lidl. Die gasten maken een hoop bedrijven kapot met die km prijzen.
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste tijd toch vooral het idee dat ze zichzelf kapot maken.
Kwam een paar weken terug in Zeebrugge aan en er stonden wel 20 losse trekkers met polen erop van Heisterkamp. 11 uur rust gemaakt, 3 uur bezig geweest om te laden op die trage fruitkaai en toen ik de poort uit kwam stonden ze er bijna allemaal nog.
|
|||
|
|||
die mannen rijden op km basis Jaap
als ze stil staan . Kosten ze niks DSV rijd met chauffeurs die voor 1 cent per km rijden toch niet normaal |
|
||||
|
||||
10 cent lijkt me dan? 500 cent per dag lijkt me zelfs voor oostblokkers niet de moeite.
Maar stilstaande Heijsterkamp auto's kosten ook geld, of die chauffeurs er nu gratis inzitten of niet.
|
|||
|
|||
nope gasten uit moldavie . 1 cent p/km
heb een contract zelf gezien . Ja zeker kost een auto geld . NL Chauffeur stil zetten kost trouwens ook niks . behalve de kosten van de auto dan daarom hoop ik ook dat we weer 8 uur per dag betaald krijgen ipv 40 uur per week |
|
|||
|
|||
ja Gerk ...met 89 km/h |
|
||||
|
||||
Zag donderdag op de n48 een koopmans wagen rijden met alleen maar oude kevertjes der op (Geloof dat t donderdag was iig)
|
|
|||
|
|||
Quote:
kan kloppen we rijden voor huur een eend.nl , die verhuren ook kevers |
|
||||
|
||||
had ik er vorige week op te staan, reclame van van vw. blind drive |
|
||||
|
||||
http://www.facebook.com/l.php?u=htt...h5BGlYY&h=6207f
Ik houd van de sneeuw.. Zeker als er niks aan de hand is.. Wat een mooi uitzicht.
|
|||
|
|||
goeie muziek Jaap
|
|
||||
|
||||
radio veronica.. normaal heb ik radio 1 op, maar had even een oppepper nodig
|
||||
|
||||
Wel een beetje smal beeld Tjaap, direct even een reactie geplaatst.
|
||||
|
||||
eerste filmpje met de i-phone.. weet niet of ik wat verkeerd heb gedaan ofzo?
|
||||
|
||||
Quote:
Zag er vreselijk cool uit |
|
|||
|
|||
Quote:
X2 mooi filmpje vanuit je (thunders)Truck Jaap |
|
|||
|
|||
Quote:
radio 1 .... radio 2 heb ik er voor . volgende week helemaal waar was dit trouwens , ligt behoorlijk wat aan de kant ... Ik was gister in Rithem . zoek plaatje en in deze brut , Mercedes lossen ...zeebrugge Last edited by Alberto : 22-12-2010 at 14:58. |
|
|||
|
|||
|