|
||||
|
||||
Quote:
In België zijn der thans ook hoor, hebt ge R18 zijn werk nog niet gezien denk ik |
|
||||
|
||||
gisteren ook maar eens nieuwe wiellagers gestoken, lekker met de handjes in de pot vet graaien
|
|
||||
|
||||
en sinds vorige week liggen de toyo R888 banden op de compomotive velgen. Komende woensdag ga ik nog eens op zolder rijden om ze te testen
|
|
||||
|
||||
en ik heb het al gezien ziet er stoer uit je circuit racer
|
||||
|
||||
dus vandaag op zolder gaan rijden. en ben heel tevreden van de toyo banden. ze worden snel warm. ik ben gestart met 1,8 bar druk en in de tweede rondje kon je al voelen dat de grip toenam. daarna even in de puts gegaan en de druk was 2,2 dus perfect.
ik heb gereden van 15.30u tot 17u met twee korte rust stops, maar daarna was men fut eruit. heb net twee weken thuis gezeten met griep en kennelijk nog niet helemaal 100%, en dan begon de zon ook al te zakken dus het was goed geweest was een super namiddag |
|
||||
|
||||
Quote:
Hé Ken, ik was afgelopen zondag nog op Zolder. Beter vd banden, ga je op de VW-Audi day ook nog ryden? Ben er wel weer by, ga alleen niet zelf met de 1 op t circuit. Gr en beterschap
|
||||
|
||||
jaja met de vw audi days ga ik ook rijden, moet hem enkel nog een beetje hoger zetten want de toyo's zijn iets hoger en ik raak ik men kassen.
|
|
||||
|
||||
rijd werelds die r888.
leuk als je merkt dat ze steeds meer grip krijgen naarmate je aan het rijden bent. ik rijd meestal het eerste rondje vlink ruig door de bochten met redelijk wat slip om de banden lekker op de stoken, en dan later volgas vlammen.
|
||||
|
||||
dat is inderdaad een goed plan, ik heb nu de eerste rond rustig gereden omdat het de eerste keer was dat ik ermee reed dus niet zeker wist wat ik ervan moest verwachten van de grip bij koud of warm, maar ze warmen enorm snel op he
|
|
||||
|
||||
ik heb ff je hele topic door zitten lezen en ik moet zeggen dat dit een zeer dikke MK1 is ! echt een super ding en die dikke motor
gr Michael
|
||||
|
||||
bedankt
|
|
||||
|
||||
heb me goed geamusserd op de vw day gisteren op Zolder
Heb in de eerste twee reeksen gereden, ben zelfs als eerste van de dag vertrokken, maar int begin lag er nog wel veel water op de baan had nog niet met de toyo's in de regen gereden maar heel content van |
|
||||
|
||||
Mooi mk1'tje man,
Schuif je nu niet van je stoel af in de bochten??.....
|
||||
|
||||
Ziet er echt erg racy uit hoor..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
vet
|
||||
|
||||
SUPER! Golfje staat er stoer op zo.
Nu je toch af en toe wat circuitdagen rijdt...zou het dan niet slimmer zijn om de kooi weer in de auto te bouwen?
|
||||
|
||||
van die sparco's schuif je niet af hoor zeker niet als je de vierpunts gordels aanspant
@rene: op cicruit rij ik voor men eigen plezier, niet op de limiet. en die sparco's, stuur en wielen wisselen als ik op circuit een rondje ga doen is nog leuk, maar elke keer die rolkooi is geen pretje. en rolkooi met een volledig interieur vind ik nooit een mooie combo. Nu kan ik hem makkelijk ombouwen voor straat gebruik, waar hij toch meest voor gebruikt word. |
|
||||
|
||||
Hé Ken, was leuk om s mee te ryden met je 1!
Loopt goed hoor Nog ff n spannend moment beleefd met t glyden maar je had m goed onder controle. Kriebelt toch om volgend jaar weer mee te doen of om toch maar s iets voor alleen op t circuit te bouwen. Nog bedankt voor de achterlichten! Gr Pim
|
||||
|
||||
ja ik ben blij dat ik hem mooi terug in de lijn kreeg want die vangrail kwam toch effe heel dicht he Blij dat je het leuk vond
|
|
||||
|
||||
Ja vangrail kwam zeker dichtby! No risk no fun hé
Is en blyft n risico hoor die circuitdagen, vandaar mn wens voor n auto alleen op circuit. Hoop je volgend jaar ook s n paar rondes mee te laten ryden.