|
|||
|
|||
netjes hoor
ik vind die mislampen niet zo orginele vind ik mooier staan |
|
||||
|
||||
Het gaat steeds mooier staan man! Ga zo door! Super auto!
|
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit zo!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Marco....nu nog snel de BBS-en eronder en klaar voor het seizoen?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind ze wel mooi, die ZKW-mistlampen, maar ik ben bevooroordeeld, want heb deze ook Veel strakker bij de vierkante vormen van een Ventofront! Ze zijn echter bij jou donkerder dan bij mij lijkt het; zelf aangepast, of zijn die ook zo te koop ? Het totaalbeeld is prachtig! Waar komt nu je kentekenplaat? Ik neem aan dat je geen gaatjes in de nieuwe US-bumper wilt... Het mooiste is nu wel 'stiekum' toch een kleine plaat! En achter ook!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 12-04-2009 at 08:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn mistlampen zijn ook smoke net als de rest deze heb ik samen met de US voorbumper gekocht. Voor de nrplaat heb ik een beugeltje gemaakt wat er bij meetings af kan. Er komen geen schroeven aan de voorkant van deze bumper. |
|
||||
|
||||
Je cabrio ziet er zeer gaaf uit zo.
Kun je mij alleen even vertellen hoe jij die montage van je kentekenplaat gaat aanpakken? Mag eventueel via msn. |
|
||||
|
||||
En nog even twee open foto's:
|
|
||||
|
||||
Gaaf! Hele verbetering tov. vorig front.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit zo!
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit al ben ik geen fan van de witte velgen icm de smoke verlichting !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Wat heb je nou betaalt voor het spuiten?? Je mag ook een pm sturen.
Ik was dus te duur of niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
Zie pm |
|
|||
|
|||
dikke Cabrio zeg!! De kleur vindt ik echt super!!
|
||||
|
||||
Heel mooi geworden met de Vento neus en US bumpers Ik ben benieuwd hoe de BBS velgen uit gaan zien...
|
|||
|
|||
niks meer aan doen klaar zo erg mooi geworden
|
|
||||
|
||||
Mooiste MKIII cabrio die ik in tijden gezien heb....
Perfect gewoon..... Gr, Lars
|
||||
|
||||
Mooie cabrio, alles mooi op elkaar afgestemd
|
||||
|
||||
Quote:
Thx. Ben er zelf ook wel benieuwd naar hoe dat gaat staan. Ik twijfel alleen zelf nog wat ik ermee zal doen. Ik krijg de harten niet netjes zelf gespoten. Opties: Helemaal laten verdichten Randen gepolijst en harten verdichten Randen gepolijst en harten laten spuiten |
|
||||
|
||||
Harten in koetswerkkleur of interieurkleur lijkt me super, maar van de andere kant ben je er denk ik heel snel op uitgekeken.
Ik denk dat helemaal verdichten/polijsten toch de beste optie is.. succes met de keuze in ieder geval, ik ben benieuwd!