![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In simon79's topic over de aankoop/aankomst van zijn nieuwe WITTE Multivan Edition 25... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welkom op aarde, dit noemen ze nou plaklood....
|
||||
|
||||
![]() Geen volksforum Quote maar een quote die ik net las in de menshealth en die ik jullie niet wilde onthouden op deze 2e kerstdag:
Dikke meiden zijn als goedkope brommers,ze rijden lekker,maar je wil er niet op gezien worden. ![]() ![]() ![]() Merry X-mas |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is altijd dealer onderhouden geweest. En origineel gebleven.Geen open lucht filters of dergelijke.
|
|
||||
|
||||
![]() Zag dit op vwforum .. vond 'm wel geestig
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedoel je niet slagzink vriend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lupo topic uit 2005:
Quote:
"Truttenschudder" ![]() En hoorde dit weekend in het café nog een mooie. We hadden het over een Amerikaanse import cabrio. "Reflectoren zijn lelijker dan dikke wijven" ![]() ![]()
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 02-04-2012 at 16:00. |
|
||||
|
||||
![]() Een kameraad als reactie op de dames die zaten te keuvelen over de oude/nieuwe hype "punniken"
Quote:
Last edited by Dokter D : 02-04-2012 at 16:56. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals Gijs zei "vw is net lego"
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet zozeer om de uitspraak,meer omdat door de vaste forummers het woord dutchbeast te pas en te onpas word gebruikt om aan te geven dat het niks is,kan me voorstellen dat een newbee 2x achter z'n oren krabt en dan denkt ik google het even ![]() ![]() google resultaat voor 'dutchbeast' ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
-- sorry voor het opgegraven lijk maar dit is geni-fucking-aal ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat bedoel ik maar . de vaste kern hier weet direct wat ermee word bedoeld ![]() altijd weer lache als ik aan de beast terug denk ![]() Last edited by ewcaddymk1 : 31-08-2012 at 20:48. |
|
||||
|
||||
![]() vond deze ook wel goed
![]() Quote:
vooral het eerste beeld wat ik boven krijg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Hij schilt er wel een inchje af... pas de problem... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() in een heftige discussie over amateurstylisten,overdone en originele golfjes;
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |