|
||||
|
||||
Wat voor een schroefset heb je? FK kan bijvoorbeeld andere veren leveren (ga ik voor mijn auto waarschijnlijk ook doen.
fk-automotive.de - Fahrwerkstechnik - Zubehör - Div. Rennsportfedern |
|
||||
|
||||
met een andere veer zit de zuiger alsnog onderin, ben toch bang dat je een andere schroefset moet kopen
|
|
||||
|
||||
Heb nog een mooie supersport te koop
|
||||
|
||||
Ik heb nu een Weitec GT set eronder maar die kan maar 65mm laag volgens mij.
Erik doe maar een zeer goed voorstel. |
|
||||
|
||||
H&R gaat superlaag! Op zicht te zien staat mijn passat nu ongeveer even laag als de jouwe, en ik heb vanvoor nog 10cm en achteraan nog 13cm draad over om te zakken, maw de schroefset staat bijna op het hoogste ... Kost natuurlijk wel wat, maar tis echt super materiaal!
Mvg, Tom |
|
||||
|
||||
Is je set te koop Tom,haha
|
|
||||
|
||||
Nee steekt er nog maar net 10 dagen onder
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nieuwe schroefset is geregeld.
is een set van supersport geworden. Hoop hem deze week binnen te hebben en direct te kunnen monteren. Dus dan kan hij omlaag, dan een x goed wassen en poetsen en dan kan het seizoen beginnen. |
|
||||
|
||||
Klein ander probleempje...
Zowel bij naar links als naar rechts draaien hoor ik een tikkend,ratelend geluid uit bij de voortrein vandaan komen. Wat zou dit kunnen zijn,aandrijfassen? voor de ombouw had ik hier geen last van,zowel met de 1.8 als met de vr6 niet. schroefset ga ik morgen afstellen en vrijdag is het uitlijnen en uitwegen |
|
||||
|
||||
Zullen hoogstwaarschijnlijk je homokineten zijn.
|
||||
|
||||
Homokineten ga ik vervangen.
Maar ik blijf nog een probleem houden met me schroefset. Ik heb er een nieuwe supersport onder gezet maar heb nu ong. 12 cm schroefdraad verdraaid en heb nog een cm of 3-4 over. Maar ik kan nu schroeven wat ik wil maar verder omlaag gaat hij niet? rara hoe kan dat of wat doe ik eventueel verkeerd |
|
||||
|
||||
Ligt tie niet op z'n bumpstops, dan moet je die ff inkorten. Of raken je aandrijfassen je kokers en hoor je daarom die heftige geluiden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
bumpstops haal die maar weg en doe voor de veiligheid 1 stick itt er tussen en draai dan maar es weer |
|
||||
|
||||
Te vet, allles is goed aan je passat...
Lars
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar foto's op de huidige hoogte.
Wielen staan hem goed, weer eens wat anders onder een Passat. Als hij goed laag ligt een mooie combi
|
||||
|
||||
Zo gisteravond de bumper goed gemonteerd en de kentekenplaat gemonteerd.
Claxon werkt ook weer. Maar nu het volgende, ik blijf problemen houden met ook de nieuwe schroefset. Heb de voorkant nog een cm naar beneden geschroeft, staat nu op ca. 12cm maar zakken ho maar. Hij kraakt en bonkt nu als een gek Vrijdag wordt hij uitgelijnd en uitgewogen maar wat doe ik eventueel verkeerd??? |
|
||||
|
||||
Bumperstops ingekort?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee nog niet hoezo?? |
|
||||
|
||||
Dat hij geen cm meer zal zakken als hij daar telkens op ligt.
Kort ze maar eens in.....