|
||||
|
||||
Quote:
Alleen in noodgevallen zoals materiaal halen van de bouwmarkt nog in gebruik |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit,ik ben zelf ook in het bezit van een polo steilheck bj 1983.
Ik zal proberen wat foto's te posten, [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Groetjes Wilma
|
||||
|
||||
hey das een bekende steilheck leuk ding alleen zou ik der wel andere spiegels op doen
|
|
||||
|
||||
vandaag de polo ff een beetje gewassen |
|
||||
|
||||
zo alles weer lekker terug naar orgineel & basic Gisteravond alles weer terug geschroeft wat er orgineel ook in zat ben al die oldschool troep beu :P en heb meteen m'n radio der uit gedaan omdat die toch nooit aan staat.... |
|
||||
|
||||
vandaag ff een mooi ritje met de polo gehad
Heb even een Vw Motorsport inlaat opgehaald in Boxmeer en ben vanaf Boxmeer naar Ede gegaan om het kopje+pretstokje en carbs+VwM inlaatje te droppen bij Spottuning voor een kopbewerking en kleppen polijsten en de carbs voor de zekerheid ff na te laten kijken! |
|
||||
|
||||
Intussen ook nog een leuke (en zeldzame?) set velgen op de kop getikt namelijk een setje Allycat Olympic´s
en een leuk breed randje... Heb ze gekocht via MP zonder dat ik wist wat het exact voor velgen waren Tot dat Bas ze in Hoogeveen kwam afleveren voor me en ik er dus achter kwam dat het allycat velgjes waren! En na lang zoeken kwam ik der achter welk type allycat dit nou was, omdat ik per toeval deze afbeelding tegen kwam waar ze opstonden! |
|
||||
|
||||
Dat zijn mooie aparte velgen, die zie je niet vaak! Suc6 met het opknappen
|
|
||||
|
||||
goed bezig man blokje helemaal netjes, ziet der echt top uit!
ik zou zeggen hou vol en ga zo door |
|
||||
|
||||
Quote:
thnx! |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Zie ook linksboven in de laatste foto mijn (nu nog gele) Vw Motorsport inlaat! |
|
||||
|
||||
MH Kopje
tapeinden geplaatst en speciaal voor de inlaat, m8 moeren met sleutelmaat 11 Compleet met Solex c40 ADDHE, Vw Motorsport inlaat en Bilas luchtfilterbak :P |
|
||||
|
||||
Had van m´n daily blokje (ff nog) de koppakking stuk dus weer ff gefixt en loopt weer als een zonnetje
en de boel weer netjes schoongemaakt |
|
||||
|
||||
MH Kopje
tapeinden geplaatst en speciaal voor de inlaat, m8 moeren met sleutelmaat 11 Compleet met Solex c40 ADDHE, Vw Motorsport inlaat en Bilas luchtfilterbak :P |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Pakje van Remola autosport is binnen snelle service dus! en t spul ziet er goed uit! en de gaskabels zijn voorzien van een nylon kern met daarin weer de stalen gaskabel!
|
|
||||
|
||||
Vandaag het kopje + carbs etc weer opgehaald bij Serge van Spottuning
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit kerel!
|
||||
|
||||
Dat ziet er even mooi uit man..
|
||||
|
||||
thnx Alleen haal ik die gele meuk nog wel ff van t Vw motorsport inlaatje! Ben ik nu al druk mee bezig
|