|
||||
|
||||
Phoe phoe, daar zit best wat werk in. Jammer dat hij in zo'n slechte staat was.
|
||||
|
||||
Ja het leek mee te vallen maar kom jammergenoeg toch steeds wat meer tegen ja.
|
||||
|
||||
Ja dat wil nog wel eens gebeuren bij oude auto`s
veel succes het ziet er wel naar uit dat hij straks weer als nieuw is... gr ronnie
|
|||
|
|||
Veel werk aan
Als je eenmaal begint[en goed wil doen]kom je steeds meer tegen |
|
||||
|
||||
Ja klopt dat is altijd met dit soort auto`s he. Maar zo had ik niet verwacht eigenlijk. Maarja het komt goed uiteindelijk!
|
||||
|
||||
zo maandag en vandaag weer eens bezig geweest.
Nog even het dashboard er uit gehaald. Er moet een nieuwe in en zou kan ik ook beter bij de rotte schutbord hoeken. Verder dus de rotte stukken er uitgehaald en ben begonnen met een plaatje te maken. En nog de achterklep gedemonteerd. De rand waar de ruit in valt was ook slecht. Dat is inmiddels al opgelost maar daar heb ik geen foto`s van. Het ruitenwisser gat dicht gemaakt, nu alleen het gaatje van het sproeiertje nog dicht lassen + nog 2 kleine gaatjes van de roest.
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar het eindresult..
gr ronnie
|
||||
|
||||
Gaat lekker zo!
Ik heb de binnenste wielkastranden achter inmiddels in bestelling staan. Arno, laat jij nog even weten welk deel je precies nodig hebt aan de linkerkant? Dan bestel ik dat ook... |
|
||||
|
||||
Terwijl Arno bezig is met het laswerk aan de golf ga ik rustig verder met delen verzamelen.
Oa een Votex console gescoord, hierin komen helemaal onderin een Clarion headunit, en daarboven een opbergvak. Op de originele plaats van de radio komt een VDO Vision oliedrukmeter, olietemperatuur, en voltmeter..Alles uiteraard groen verlicht. En dan de audio die klaarligt: Komen nog custom deurbakken bij voor een 16,5cm composet, de betreffende composet (Hertz) en een 12" DVC Hertz subwoofer. Hiermee heb ik dan een volledige Elettromedia installatie (Hertz speakers, Audison versterkers en speakerkabel, Connection aansluitmaterialen) op de headunit na uiteraard. De SRX3 amp gaat de tweeters en de sub aansturen, de SRX4 amp komt gebrugd op de kickbassen. Doel is een stealth ingebouwde installatie, actief gefilterd en time-aligned 3 wegsysteem, zal nog wel wat werk inzitten maar komt goed. En dan heb ik nog een leuk stuurtje + naaf gescoord: Italvolanti/Votex stuurtje Goede kwaliteit leren pookzak erbij met rode stiksels. Voorlopig komt er een rood/zwart/grijs 1986 16v Recaro interieur in de auto. Met de Recaro's die ik eerst had heb ik andere plannen........ |
|
||||
|
||||
Zo dan, kijk even een maandje niet en je hebt de hele GTI uit elkaar getrokken !
Wel lekker bezig zo te zien, maar weinig mensen die het zo grondig aanpakken als jullie nu doen.
|
||||
|
||||
Ach ja, het moet echt een pareltje worden he Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met al het werk wat Arno doet aan de auto. Kan zelf absoluut niet lassen of zo
|
|
||||
|
||||
mooi stuurtje inderdaad ja...
en die instal is niet niks audison is echt masterlijk goed matriaal...dat gaat klinken een vriend van me had die dubbellucht gekoelde versterkers van audison en dat klonk echt super mooi en ook zeer mooie diepe bass zat er in.. veel succes, ik wil hem wel eens horen spelen op een treffen.. kom je naar burgum?? haha gr ronnie
|
||||
|
||||
Hopen maar dat ik Burgum haal, maar vrees van niet...Ik denk dat de auto pas volgend jaar op de treffens te zien is
|
|
||||
|
||||
jammer...
|
||||
|
||||
Komt wel goed, doe alles netjes en op het gemak
|
|
||||
|
||||
Leuke spulletjes, jullie pakken de "oude" golf goed aan !!
|
|
|||
|
|||
Ziet er allemaal heel goed uit !!
|
||||
|
||||
Hier wat foto's die eigenlijk voor Arno bestemd zijn, maar ik zet ze maar hier neer, heeft een ander er misschien ook wat aan
Linker binnenscherm achter: En rechts: |
|
||||
|
||||
Oke super joh!
Ik zal even gaan kijken voor de andere spullen.
|
||||
|
||||
Hier nog even gauw een paar fototjes