|
||||
|
||||
Ziet er goed uit kerel, ben benieuwd wat er terug komt. Schmidt net als bij je oude 8V?
|
||||
|
||||
Quote:
Jij mag door naar de volgende ronde René. Morgen meteen maar eens even een afspraak maken. En als je zin hebt om even mee op en neer te touren ben je van harte uit genodigd. Ik laat je nog wel weten wanneer en hoe laat. Nick ging ook wel even mee en ritje maken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha de rit zit er alweer op, heb namelijk gister met René een rit naar Etten-leur gemaakt, om naar een setje 16'' BBS te gaan kijken die Mike (BBS-MIKE hier op het forum) te koop had staan. En die heb ik nu van hem overgenomen, samen met een setje Conti Sport Contact 2 in de maten 215/35-16 De maten van de wielen zijn 8,5x16 et 56 9,5x16 et 59 En ze worden omgebouwd naar 9x16 et65 9x16 et50 Dan nog adapters ertussen en even mooi opmaken natuurlijk. Foto`s volgens nog... Last edited by Dubweiser : 18-02-2008 at 00:02. |
|
||||
|
||||
sjiek de friemel willem! ben zerk wel benieuwd. kom van het weekend wel ff spotte als je tijd hebt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dahm !! das fuckt up enne over de wielen GOED BEZIG ! Gr |
|
||||
|
||||
En dan hier nog wat foto`s van de aangeschafte velgen
De plannen zijn om de velgen te laten ontlakken daarna te spuiten in BBS zilver. De randen en doppen polijsten natuurlijk Nieuwe boutjes en ventielen Nieuwe chroom BBS logo`s erin En dan een nette adapter te zoeken voor een mooi passend beeld onder de wagen. En niet te vergeten de Conti's erop trekken. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|||
|
|||
Idd, leuke velgen, zal vast goed staan !!
Succes met het opknappen !
|
|||
|
|||
deze gaan er prachtig onder staan!!
grts |
|
||||
|
||||
Wat is het verschil met je vorige RS`jes?
Zijn dit porsches met bolle harten ofzo?
|
||||
|
||||
Quote:
die ware 15 inch. Ben benieuwd als ze klaar zijn willem! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
Ziet er vet uit. Doe mij ook een setje van die wielen!!
|
|
||||
|
||||
DE RDW JUST MADE MY DAY !!!!
Héhé, eindelijk was het dan zover, de G60 is vandaag gekeurd door een vriend van me en heeft ook een steekproef gehad door de RDW Maar er was niks op aan te merken en alles klopte volgens het boekje En het rijdt weer heerlijk kan ik jullie vertellen, heb net meteen toen ik de wagen terug had een flink stuk ( lees rustig ) gereden. Het was weer genieten om erin te rijden. Heb me voor morgen meteen een dagje vrij genomen om de rest van de wagen af te krijgen. Moet namelijk mijn audio weer aan gaan sluiten en zo nog wat kleine dingen. Al met al Willem is weer een gelukkig mens |
|
||||
|
||||
Ey willem proficiat man! Dat is zeer zeker goed nieuws!!. binnekort GROOT stukje toeren?
|
|
||||
|
||||
En hoe staat het er nu voor met de G60 Willem?
|
||||
|
||||
Quote:
Klote met de hoofdletter K Net 1500 kilometers gereden en m`n G-lader heeft `t begeven , dus moet ik weer eens gaan kijken hoe `t met de schade is, ik hoop dat `t meevalt Verder ga ik vanmiddag de 16'' BBS'en ophalen bij de loger en deze worden dit weekend in de grondlak gezet. en volgende week in de originele zilvere kleur gespoten. dan nog even wachten tot m`n randen klaar zijn en dan zijn die ook weer klaar. |
|
||||
|
||||
oei das idd Klote...vaag ja, want je had hem net gereviseerd?