![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
"Melissa" is uit het jaar 1983, "Fear of the dark" uit 1992, dus wat lijkt nu op wat? ![]() Ik heb die cd trouwens nog steeds in m´n auto, al sinds juni, toen nieuw gekocht, en meteen in cd-player van de auto! Ik heb ze dubbel, die wat ik nu heb gekocht was een speciale heruitgave, mooi booklet, en met nog een dvd erbij waarop een deel van `n concert van hun opgenomen in 1983 in de "Dynamo" te Eindhoven staat (3 nummers).
|
||||
|
||||
![]() Yeah....eindelijk weer un radio in mun aircooler
![]() Luister nu vooral Tool ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik draai veel metal... met name Amon Amarth en Slayer... maar de originele boxen zitten nog in de auto, en de auto is van 1988... nog een wonder dat ze het doen maar de voorste 2 in het dashboard kraken al aardig... dus ze zijn aan vervanging toe... en dan gelijk maar een tikkeltje meer wattage...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() NOFX
Pennywise Nirvana Body Count Gogol Bordello Snow Patrol Nerf Herder enzovoorts... |
|
||||
|
||||
![]() tupac(blijft een topper),
linkin park, rammstein, korn, slipknot, mor ve otesi(turkse hardrock) en nog wat enkele onbekende rocker's
|
||||
|
||||
![]() bij mij alles is van dag tot dag
van beatles tot hardcore ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tatanka live@defqon
Headhunterz live@Qbase The Vision-Live@Fear FM Technoboy-Inqontrol2007 The Killers Dire Straights marilyn manson Artic Monkeys Tja, beetje van alles eigenlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Momenteel heb ik weer een cd van Club r_AW inzitten
[Kraak Piep Muziek] Allemaal live sets verzameld van de afgelopen jaren. Heb er nu een stuk of 60 en dan moet je aan deze muziek denken ![]() ![]() Peaky Pounder Dj The Producer D-Passion Matt Green Denk dat de meeste mense hier op `t forum dit soort muziek niet echt appricieren maar ik vind `t geweldig ![]() Last edited by Dubweiser : 18-01-2008 at 19:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Holy gabber batman!!! ![]() ![]() ![]() Net ietsjes te voor mij... Dan is jou golfje wel zuining denk ik.... Volume op 50 en over de weg stuiteren op de bass gewoon ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Alleen maar hoge tonen op het moment... tweeters only sinds de deurpanelen er uit liggen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Momenteel niks
![]() Iron Maiden, Metallica, Machine Head, Pantera, Killswitch Engage, Dimmu Borgir, Gwar, Hatebreed, Marduk, Opeth, Chimaira, Slayer, Six Feet Under, Cannibal Corpse Amon Amarth Soulfly, Sepultura, Fear Factory, Ill Nino, Kreator, Caliban, Trivium Meestal ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() R&B, Hip-Hop, Reggaeton
|
|
||||
|
||||
![]() meestal R&B maar ook wel eens Rammsteen haha en nu toevallig zit er een cdtje van Bob Marley in de speler maar ook wel eens genisses of phill collins zelf maar het leukste is toch gewoon een lekker stukkie van Joe Cocker en dat lekker laten knallen moet je kijken hoe die mensen allemaal kijken..
Gr Ronnie aka Polo-Power.
|
||||
|
||||
![]() Voornamelijk de oude parkzicht klappers, oldschool past goed bij de Golf
![]() Nieuwe generatie hardcore gaat me net wat te ver,
|
||||
|
||||
![]() Alles..... Als t maar hard is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus de Spice Girls op een volume van 35 vind je ook prima ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha..... mijn radio gaat tot 100...... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nickelback - Animals
Super liedje voor onder weg. |
|
|||
|
|||
![]() goed nu niet uit een VW, wel uit mijn pc :p
Metallica - Nothing Else Matters