|
||||
|
||||
Tsja quattro is ook niet HEILIG.. Dont hit me please!
Om reacties te voorkomen dat ik anti audi ben...ff ik zelf in actie...JA audigekken dit KAN ook met een audi (oldskool audi's met veel te veel peekaas) Sorry dit was wat off topic .
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 14-03-2010 at 15:47. Reason: typefout |
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn slotvanger van de motorkap werkte niet mee en motorkap is onder het rijden open gegaan door de wind en tegen zijn voorruit en het dak geklapt...
|
||||
|
||||
Quote:
nou je het zegt,stond dat niet ook in z'n topic?
|
|||
|
|||
Quote:
true..maar daarom hoef je er toch nog geen lexus look lampen in te hangen:P |
|
||||
|
||||
Nog maar 1 ongelukje gehad en dit was met een civic aan 120km/h op de snelweg. Ik reed netjes 120 toen er plots een klein corsaaatje voor me vol op de rem ging. Ik remde ook direct vollop en vloog in de lucht. Ik lag ondersteboven in een sloot en heb lang de koffer moeten uitkruipen omdat de sloot in beton was en ongeveer 2 meter diep is en in een V vorm was. Ik had niets en waarom ik zo plots door de lucht ging weet ik niet
Eigenlijk jammer van de auto. Die had 40k bij aanschaf en 63k bij het ongeval. De radiator was niet lek en hij draaide nog steeds als een zonnetje. Ik heb er dan nog thuiskomertjes opgelegd en zo mee rondgereden Het ding dan nog verkocht voor 450 euro
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 Last edited by FGizmoS : 17-03-2010 at 12:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
als er nu ook eens een tt rs af geschreven wordt ............... dan ken ik nog wel iemand die intresse heeft in de motor
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Zijn dat geen Calibra velgen op die Civic?
Misschien dat die gast van de Corsa daarom opeens zo in de remmen ging...
|
||||
|
||||
Quote:
Die velgen zaten ooit op mijn broerdje zijn astra gsi. Daar lagen goede regenbanden op en dat was teminste een sterke velg Die vent in die corsa had zo een geruid petje op en een pijp in zijn mond dus denk ik niet dat die daarin geïnteresseerd was. Oja behalve vuile kleren en hersenen die de pan rondgedraaid waren had ik niets
|
||||
|
||||
Quote:
D'r stond al dat je niets had, anders had ik ook niet de grapjas uitgehangen.
|
||||
|
||||
what !!!!!
Ruige berger.. Trouwens, die Ambu's gaan wel heel hard achteruit.. Deze is helemaal niet om aan te zien. Lekker ook, een hybride waarmee je moet scheuren om snel op locatie te komen. Goed doordacht
|
||||
|
||||
Ik heb de sporen nog zien staan, dat ding stond aan de andere kant van het weiland
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nu jullie het toch over mij hadden hier wat foto's
maar goed dit valt te maken.. hij staat er nu zo bij het dak word wel gerepareerd maar kan pas wanneer me portomonee ook mee werkt.. hoogswaarschijnlijk zal dit dak eraf gehaald worden en 1 terug geplaats met dakraam.. |
|
|||
|
|||
Was je kap opengewaaid? Past zo te zien precies in de rand op je raam.
|
||||
|
||||
@Steilheck
Volgens mij heb je de rand in het raam nog niet gezien? |
|
||||
|
||||
dit topic nog niet eens gezien
OOPS EN WEER KLAAR |
|
||||
|
||||
Dat is volgens mij ook de enige keer dat ik een auto heb gezien waarbij ik blij was dat ie gecrashed was... achteraf gezien dan.
Man wat is die goed geworden!
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij die BMW in de poeier gereden die hier in dit topic staat??
|
||||
|
||||
Quote:
Nee Kijk ff een paar pagina's terug
|
||||
|
||||
Quote:
ben ik het 100% mee eens! |