|
||||
|
||||
Fikken moet toch maar niet heb net een straalspuit gehaald en 25kg grit. Dus ga ze zelf stralen! Heb net een stukje geprobeert, en het werkt prima! Nu alleen nog een mooie bak maken of kopen zodat niet al het grit de lucht in gaat.
Vandaag weer bezig geweest met de Vanagon van mijn vader. De onderkant zit in de lak! Ook het grilletje en spul heb ik in de matzwart gezet, en de VW-logo's heb ik antraciet gemaakt, chroom was er namelijk al af. Slot, achterbumper, nummerplaat en voorste 2 grilletjes zitter er ook al in. Binnenkort foto's
|
||||
|
||||
Flink aan de klus kerel! Gaat straks mooi staan met de Merry's eronder!
En de bus van heit wordt ook wel een nekkenrekker zo te zien/horen!
|
||||
|
||||
zoo goed bezig, rood wil met chroom is een leuke combi! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Nog interesse in mercedes lorinser wielen?
|
||||
|
||||
Bedankt mannen
Wat voor wielen heb je nog JW, foto?
|
||||
|
||||
Goed bezig daarzo! Busje van je pa word ook leuk! Word het spul ook verlaagd o.i.d.??
|
||||
|
||||
Quote:
Verlagen komt ooit nog wel, zodra die setjes eens goedkoper worden
|
||||
|
||||
Vandaag weer even bezig geweest met 1 velg. Heb een boor gehaald, M14, en mijn vader heeft geprobeert de boutgaten op te boren. Resultaat, past perfect!
Heb ook een lappenschijf gehaald, dus die ook meteen even geprobeert. Nu nog zoeken naar 10 langere bouten en 10 langere draadeinden.
|
||||
|
||||
Moai spul man!
|
||||
|
||||
lange M14 tapeinden kan je bij Biesheuvel halen/bestellen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Danku! Heb ook Lennart even gevraagt om te kijken bij de dealer. Mooi even prijzen vergelijken
|
||||
|
||||
Het betere werk! Als je op deze manier doorgaat kunnen ze al redelijk gauw onder de boes zitten! Gaat straks mooi staan denk ik, met het hart wit.
|
||||
|
||||
Quote:
Zodra jij mijn 2 banden van de andere velgen eraf hebt gehaald, kan ik doorgaan Ik kom zo snel mogelijk even langs! Vanmiddag met de velgen bezig geweest van mijn vader, en zie hier het resultaat!!!!
|
||||
|
||||
Whitewalls
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit
|
|||
|
|||
netjes, staat super
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is niet de enige Tussen iedere velg door hebben we ook gelijk de wielkasten van binnen in de 'tarre' gezet, het zwart blinkt je tegemoet De achterste schokbrekers zitten nu in kleur van de auto
|
||||
|
||||
Kleine update,
Ik heb vanmiddag 1 van de velgen gespoten in kleur van de auto, en het resultaat vind ik zelf super! Beter dan toen ze nog zilver waren. Mijn vader is dit weekend ook weer bezig geweest met zijn bus. Het witte gedeelte is nu klaar, en het interieur is ook zo goed als klaar. Dus die rijd volgende week ook weer. Binnenkort even foto´s!
|
||||
|
||||
Ik wil ook weer bezig!!
|
||||
|
||||
Wie gaat er dan ook naar Denemarken!