|
||||
|
||||
Quote:
Je moet kijken of ze voor jouw model golf te krijgen zijn, denkt wel, zijn de standaard golf 1 klauwen toch?? Ik zou voor Ferodo gaan, en niet voor greenstuff/red stuff...
|
|||
|
|||
vanavond maar weer is wat aan de golf doen !
heb dinsdag de hoedenplank steuen er in gezet, steven16v BEDANKT !!!! vanavond de digi cam maar weer is meenemen naar de schuur ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dat lijkt me all you need
is wel imitatie, maarja....
|
|||
|
|||
zo tijd voor een update !
eerst ff wielen gepast (gekocht van een mede forummer maar ben zijn naam vergeten ) ze moeten onder de jetta komen maar was benieuwt of het ging passen ivm de ET waarde ! het past maar ze steken 12mm buiten de kassen dus met de spatbordverbreders die op de jetta zitten moet het passen !? eindelijk mijn hoedenplank steunen er in gezet ! en kruiskoplampen gemonteerd (lieuwe bedankt) was eerst van plan de golf origineel te houden maar er komen toch een paar kleine veranderingen ! het was nog een werkje ze passend te krijgen maar heb de lampen overgezet op het originele framepje ! voor: na: tot zover de vorderingen ! laat maar horen wat jullie er van vinden !! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 28-03-2007 at 16:48. |
|
||||
|
||||
Koplampen zitten er netjes in
|
|
|||
|
|||
dank je !!
ze zitten er idd netjes in ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
die velgies komen bij mij vandaan staan m opzich wel goed ben benieuwd hoe ze onder de jetta staan, topgolf trouwens |
|
||||
|
||||
nette lampjes buurman .
maar uhhh , deze velgen komen toch onder de golf ??
|
|||
|
|||
hey buurman,
ik ben het met je eens dat de wieltjes best leuk staan onder de golf ! maar voor het mooie steken ze te ver buiten de auto en dat probleem heb ik niet bij de jetta want die heeft spatbord verbreders ! verder nog iemand een reactie ?? gr. Martijn
|
|||
|
|||
is het mogelijk dit topic te verplaatsen naar "water gekoelde projecten" ??
gr. Martijn
|
|||
|
|||
@ tjaap : bedankt voor het verplaatsen !!
gr. Martijn p.s. iemand nog een reactie op de golf ?
|
||||
|
||||
Hee martijn!
Hij word echt mooi!! ik moet je wel iets bekennen..hij is mooier dan de polo... (knipoog) En dat zegt veel, aangezien ik een polorijder ben! hahah Welke wielen komen er nu onder? deze of die veel mooiere ronals?? Groeten, Martijn |
|
|||
|
|||
hey naamgenoot,
bedankt voor het compliment !! de ronals komen onder de golf en die OZ wieltjes onder de jetta ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
die laatste wielen zien er wel vet uit :O
|
|
|||
|
|||
tijd voor een kleine update !
heb afgelopen zaterdag ff de deuren aan de bestuurderskant in elkaar gezet ! hier bij ff wat foto's ! laat het komentaar maar komen !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Good job!
|
||||
|
||||
Goed bezig , zou zelf niet voor de spaakwieltjes kiezen te nieuw/modern onder zo'n oude auto. Maar doen wat je zelf het mooiste lijkt.
Maar verder een super VW _________________ MK1 VW haaksbergen |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reactie's !!!!
de spaak wielen komen onder de jetta ! heb voor onder de golf 5 spaaks ronal velgen liggen met gepolijste randen ! gr. Martijn