![]() |
|
||||
|
||||
![]() tja, weet er alles van
![]() en nu verklaren ze me ook nog voor gek dat ik nog zo'n oud blik erbij gekocht heb (golf uit '88) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van de week een camera gekocht, dus ik ben ook aan de digicam
![]() Vandaag mooi weer + klaar met werken, dus maar eens op pad gegaan om wat foto's te schieten. ![]() (ja, ik mis zo'n rondje, die zwerft ergens in de auto rond ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie wagen heb je kheb zelf ook een mx
![]() nou zie ik toevallig een foto van je dash en stuur enz. maar ik ben nieuwsgiereig wat het teken in je stuur inhoud. ik heb het zelf ook op de mijne staan maar ik kan der niet echt achterkomen wat het is en wat het inhoud. iemand?? vrgr oebele |
|
||||
|
||||
![]() Gave wagen hoor! oh.. die groene deurpanelen!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wolfsburg logootje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jah dan ist simpel
![]() bedankt voor de info vrgr oebele |
|
||||
|
||||
![]() Men neemt.
Mooi weer. ![]() Een vieze auto Een lekker muziekje Een sopje Een waxje Resultaat En nu cruisen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de koppeling afgesteld, had een enorme 'vrije slag' erin zitten. Stelmoer aangedraaid en de koppeling werkt weer naar behoren. Schakelt nu ook een stuk soepeler.
Ben een tijdje minder actief geweest met de golf. Moet er weer een beetje zin in krijgen. Zit te dubben of met de golf verder te gaan, of luchtgekoeld te gaan rijden. We zien wel wat de tijd brengt, liefst doe ik hem weg voor een luchtkoeler, maar elke keer al rijd ik in de golf is het weer genieten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus maar mooi ermee verder blijven rijden!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog 3 nieuwe philips radio`s met draaiknoppen is helaas alleen am
|
|
||||
|
||||
![]() Heren VF'ers!
Mening gevraagd, ik heb van m'n broer een setje GTS velgen 'gekregen' , heb ze er voor de gein eens onder gezet. Wat vinden jullie er van? ![]() of in het donker Of toch de velgen houden die er nu onder zitten? Last edited by Edrik : 04-05-2007 at 13:06. |
|
||||
|
||||
![]() mijn mening: velgen houden die nu eronder zitten, maar het is jouw auto...
|
|||
|
|||
![]() Witte GTS velgen eronder houden!
|
|
||||
|
||||
![]() GTS velgen eronder maar dan eerst even zilver spuiten !!
|
||||
|
||||
![]() GTS velgen eronder en wit houden!!!
|
|||
|
|||
![]() Die GTS velgen natuurlijk!! maar wel die witte he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd de GTS`jes...staan hem erg leuk...in `t wit!
|
||||
|
||||
![]() yup... wit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jaarplaatje (thanks to Melly)
![]() Vond nog een vraagbaak in de oude boekenkrat van m'n broer, kan altijd van pas komen. ![]() Binnenkort een update die wat meer van zich doet gelden ![]() |