|
||||
|
||||
Super mooie Caddy Sikke Aant! Die wielen passen er ook perfect bij!
|
|
||||
|
||||
Jaah, pracht van een caddy dit
Niet al te veel meer aan doen dacht ik zo ! |
|
||||
|
||||
heb m ook even bekeken in burgum,staat er mooi bij
die wielen...........echt super johan joure |
|
||||
|
||||
vond nog een nice pic from burgum op mijn camera.
johan joure |
|
||||
|
||||
zo ik heb de pomp vanavond ff opnieuw optijd gezet en het pak spijkers heeft zich nu gelukkig verwijderd uit mijn motortje
ik heb hem gelijk weer wat opgeschroeft en de turbo druk naar 1.3 bar gebracht |
|
|||
|
|||
ken wel janken
nu ik je project zo zie ken ik mezelf wel wat doen
ik had ook een caddy 1 en die heb ik ook helemaal gesloopt nieuw gemaakt gespoten en weer op gebouwd maar heb hem in een domme actie in geruild voor een corrado vr6 (ook een mooie tijd me gehad hoor mis ik ook alweer hahah) ik heb laast op de rdw site gezien dat ie nog leeft en net weer apk heeft ben benieuwd wie nu de nieuwe eigenaar is kenteken is bg-95-py wie weet weet iemand dat hier. ben nu weer met een golf 1 gti 4 deurs bezig weer veel te veel werk en te weinig tijd en plek maar ja ken het niet laten hahah. we praten hulde |
|
||||
|
||||
Quote:
2 hele dikke types 1 bij elkaar
|
||||
|
||||
Geweldige type 1 caddy heb je,
motorruimte ziet er ook zeer netjes uit
|
||||
|
||||
bedankt voor de reactie`s
@variant110, ik heb al eens met je gepraat bij turbo johan volgens mij. jij had die paarse caddy met 17"porsche en 1.6TD. dat was ook een super ding trouwens toen vertelde je ook al dat je met die golf 1 bezig was ben vandaag even naar lammert v/d meulen geweest om hem weer even te uitlijnen. ik kreeg nog een compliment van hem ik had de voorwielen self ff een beetje uitgelijnd met de waterpas en die stonden bijde precies goed hij hoefde alleen de stuurstangen een beetje bij te stellen ik zal binnenkort eerst een afspraak maken met de taxateur, want als ik nu aangereden word ben ik zwaar de lul |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ik zeker doen ,ja staat er soms versteld van de waarde van je auto kan zijn ,en als er dan wat mee gebeurd ..... Ik heb de mijne trouwens WA+ verzekerd ,dan is de dekking ook veel beter !
|
||||
|
||||
JA ik sta weer in de PVW , dit maal wel 3x , 1 is vrij makelijk te vinden, voor de andere 2 moet je ff wat meer moeite doen
en hier nog een paar foto`s die ik v/d week heb gemaakt |
|
||||
|
||||
Een hele dikke caddy is dit
|
|
|||
|
|||
dit is zeker een dikke caddy !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Heb m vrijdag weer even bewonderd in drachten ,blijft echt een super caddy !
|
|||
|
|||
zat ff in de oude doos kwam ik mijn oude caddy ook nog tegen 1,9 td uit een passat met intercooler turbo druk van 1,2 bar ding liep als de brandweer |
|
||||
|
||||
Die caddy....is die door Roelof Hensel gebouwd?
|
||||
|
||||
Is die van jou geweest Alberto???? Dat ding heeft jaren geleden altijd geparkeerd gestaan hier bij de Esso. Zag hem vorig jaar nog een keer bij wegwerkzaamheden in Leeuwarden. Toen werd hij gebruikt als lunchbank
|
|||
|
|||
jep van mij geweest
ik heb hem van die vent in bergum gekocht weet niet de naam van wie hem gebouwd heefd maar die kwam uit stadskanaal geloof ik |