|
||||
|
||||
Echt helemaal super! Vanmiddag al even IRL bekeken zelfs (wel snel ff), echt vakwerk, supernetjes onder de kap tot in detail...als dit geen bekers gaat opleveren!
(En Berend had er al weer 100 km op zitten! ) |
|
|||
|
|||
netjes berend, dat zijn altijd weer mooie momenten door de apk.
zie hem vast wel van't zomer succes dr mee!!
|
||||
|
||||
nice...mooi project. De jetta is ook helemaal mijn smaak..mooi!
|
|
|||
|
|||
netjes hoor, gefeliciteerd met de apk.
Ben erg benieuwd om hem IRL te zien bij de mivw meeting. Misschien durf ik die van mij er wel niet naast te zetten, bang dat ze mij uitlachen dan... |
|
||||
|
||||
echt een dikke bak geworden berend, nogmaals petje af!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
het is egt een hele mooie wagen geworden !!! eentje die je nog eens nakijkt als ie bij het stoplicht wegschiet
hoop hem nog eens in het echt te kunnen zien op een meeting
|
||||
|
||||
Hee bedankt voor de goede reacties heren!
Afgelopen vrijdag zijn we eerst naar een plaatsje ergens in Groningen gereden met 2 Passats vol met 16x9 materiaal... Daar hebben we alle rubber gemonteerd: de Toyo's om mijn A's, en de Yoko's om Wytze's T's... dusssss om een lang verhaal kort te maken even wat foto's van de meeting in Drogeham (zaterdag): Ik heb de Borbet A's kort geleden af laten draaien door de Wielendokter hier van het forum in Hengelo... Puik werk kerel!! Ik ben dik tevreden!! |
|
||||
|
||||
Ziet er heel mooi uit!
Helaas heb ik nog geen staal, die Eikel! (ja sorry maargoed) heeft in zijn advertentie staan 15" via email en tel hetzelfde. Kom ik daar, zie ik die staaltjes staan: voel ik al nattigheid. En niet te geloven het is gewoon 14" rij je dan uurtje heen en terug voor. Heenweg nog regenen als en gek toen. Maargoed iemand nog 14" staal kopen? Koop nu maar een leuk setje Sebrings voor in de winter... Welke wielen blijven er nu onder zitten? |
|
||||
|
||||
Haha, dat weet ik zelf ook nooit. Maar als het weer een beetje meezit zul je de Jetta mooi op Borbets zien rijden! Die anderen zijn allemaal stallingvelgen
|
|
||||
|
||||
Hijs vet geworden. kan niet wachten om hem in het echt te zien.
|
|
|||
|
|||
Mooi geworden berend. Alleen weer jammer van die koperen brandstofleiding die je ziet liggen.
Verder goed werk hoor. Domi |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog wel n setje 15inch 5 spaak velgen voor je, kan je ook best als winterwieln gebruiken....100euri..
|
||||
|
||||
met de borbetjes ziet hij er egt strak uit !!! mooi gedaan, thumbs up 4 you
|
||||
|
||||
Quote:
Tja daar komt nog wel een oplossing voor Domi, iemand nog een veerpootbrug in de aanbieding? |
|
||||
|
||||
Quote:
hey lunatik, ik reed vanavond nog even achter jouw aan door dokkum in m`n rode caddy 1 wat een bak zeg, SUPER |
|
||||
|
||||
Haha ik heb je wel gezien! Die van jouw is minstens zo mooi!! Wat lijkt dat superstrak met dat nieuwe rode lakje er op!
Ga je ook naar de MIVW meeting? |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zag ik jou ook rijden gisteren geloof ik. Ik heb een marsrode Golf1: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20699 |
|
||||
|
||||
hey lunatik ik weet nog niet of ik daar heen ga want dat wiekend hebben we dorpsfeest , we moeten nodig weer eens een meeting in damwoude hebben
en lieuwe dat was ik ja, die van jou ziet er ook erg netjes uit, nooit geweten dat er zo`n vette type 1 bij ons rond reed. mijn caddy trouwens lunatik, waar heb jij die velgen af laten draaien, ik heb nog een setje cookiecutters die ik mischien wil afdraaien Last edited by sikke aant : 03-06-2006 at 23:38. |
|
||||
|
||||
velgen zijn afgedraaid door wheeldoctor hier op et forum,dat is in hengelo.
voor contact wheeldokter_hengelo@hotmail.com |
|
||||
|
||||
zelfs op pinkerstermaandag is ie nog bezig........! hier even de remledingen tectyleren! |