|
||||
|
||||
met bumpers;
|
||||
|
||||
Die groene is de mijne :P
En hier nog een filmpje...vanaf ergens halverwege zijn nog een paar andere autootjes van mij te zien Groene fasty De kever zet ik erbij als ie klaar is ....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En dit is die van mij, foto geschoten terug vanaf Oostenrijk door Sebas
http://www.dub05.com/oostenrijk2007...ijdag%20092.jpg Last edited by Erik M : 06-06-2007 at 08:30. |
|
||||
|
||||
Mijn trouwe vierwieler op winterbanden, was toen bezig met mijn velgen aan het spuiten. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag paar nieuwe foto's gemaakt nu met de goede velgen
|
|
||||
|
||||
e
Die van mij dan ook maar
Mijn eerste vw Pica geschoten door Lennart, op meeting Den Helder (mk1 heeft sinds vandaag nieuw baasje) Mijn nieuwe Golf 3 Groetjes _________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Stickers er al op?
|
|
|||
|
|||
Nog niet, dit weekend moet het gebeuren, dan komen er ook foto's uiteraard
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sinds een paar maanden in mijn bezit, moet nog veel aan gebeuren maar alvast een goed begin dacht ik zo.
|
|
|||
|
|||
up
|
||||
|
||||
ik zal mij nieuwste aanwinst hier ook maar even bij zetten, de anderen staan hier al ergens
dit is dus een GTD special, met als opties o.a. ABS, stuurbekrachtiging en centrale, een iedeaale daily dus hij staat inmiddels op 14inch staal met winterbanden en voor de zomer maanden wil ik nog wat anders dan de ATSen want die vind ik er zelf niet echt bij passen |
|
||||
|
||||
Och, als we toch auto's aan 't hoeren zijn plak ik mijn gebakje er ook maar even bij.
|
||||
|
||||
tja ik weet het... momenteel nog geen VW, maar wilde toch ff laten zien.
ex.ride. VW jeans bug uit 1973 daily van mijn vriendin. Suzuki Alto 0.8 aut. uit 1983 mijn zomer ride, Ford Country Sedan V8 5.1 liter uit 1956 en in surfwagon outfit: en als extra dagelijkse ride zijn we nu opzoek naar een leuke MK1 cabrio of MK2 golf of jetta voor een old skool project. Grtz mark |
|
|||
|
|||
Golf 3 Variant CL TD van 1995
Mijn Golf 3 Variant CL TD van 1995
Last edited by Golf 3 : 29-11-2007 at 20:46. |