|
||||
|
||||
man wat een plaatjen gaat dat worden zeg!
mooi dat je alles vervangt voor originele delen.en de kleur die staat me wel aan!! ga zo door ben zeer benieuwd naar het resultaat!!
|
||||
|
||||
Erg goed werk wat je hier neerzet! Een 1100 in een coole Golf is zeldzamer dan een 16v in een coole Golf
|
|||
|
|||
Hey Patrick,
ik heb je topic eens helemaal doorgelezen (had het nog niet gezien, shame on me ), maar echt supervet hoor! Prachtig om te zien hoe dit golfje vordert van 'redelijke staat' naar een grondig opgebouwde 'nieuwstaat'! Mijn complimenten! ik blijf je volgen! en hopelijk mag ik je golfje eens bewonderen op een meeting (Assen?) groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
Hoi mensen,
Hartelijke dank voor de leuke reacties, ik weet het is even rustig geweest rond dit topic. Ik heb het veel te druk gehad met andere dingen, maar aan de auto is ook wel genoeg gedaan. Hier heb ik nog een paar foto's en omdat foto's meer zegt den 1000 woorden. Nu ik hoop dat ik er genoeg foto's op heb gezet, en anders hoor ik het wel dat we er nog meer willen |
|
||||
|
||||
dit gaat ook helemaal goed komen,netjes
johan |
|
||||
|
||||
Ziet er weer super uit patrick Wanneer wordt ie helemaal gespoten Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
groet patrick.
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Patrick, Ik hoop dat hij over een week of 3,4 gespoten kan worden, als alles goed gaat met het vrouwtje. Die is namelijk onder het mes geweest in Nijmegen, operatie aan haar schouder, en we hebben een kleine vent van 2, dus druk druk hiero. Alles moet nog waterproef geschuurd worden, dan alles monteren deuren kap en de klep, dus nog meer druk. Maar ik heb er wel ontzettend veel zin in, en ben zelf ook zeer benieuwd hoe het er uit gaat zien na toch een 20 maanden werk.(Mijn Avatar verraad het al een beetje. ) En er zullen wel een paar meer bij komen, maar ik probeer zo nu een dan wel foto's te uppen, en anders even op de snel link drukken. Groetjes, Patrick. Last edited by PVPMK1 : 18-05-2007 at 13:18. |
|
||||
|
||||
dat ziet er al prachtig uit man,
mooi werk dat opbouwen.... |
|
||||
|
||||
goed bezig, respect
|
|
|||
|
|||
Heel goed bezig, ben benieuwd naar het eindrseultaat.
|
|||
|
|||
Upje,
Last edited by PVPMK1 : 21-07-2007 at 09:47. |
|
||||
|
||||
Gaat lekker zeg....goed bezig...
Op de foto hieronder...zijn dat gele lampen of komt dat door de foto ? Als het gele lampen zijn , mag ik vragen waar je die vandaan hebt ? |
|
||||
|
||||
Mooi project Die kleur is echt super mooi!
|
||||
|
||||
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi PeterM, Bedankt voor je reactie. Maar de lampen waren wit maar zijn nu geel, self made Zelf vind ik het zeer geslaagd. |
|
||||
|
||||
ohw, geil hoor die bumpertjes zeker een aardig zakcentje voor betaald
en hoe heb je die lampen dan geel gemaakt?
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Arjen, De Bumpers heb ik al 1,5 jaar toen was het nog een beetje te doen met de aanschaf Maar ik heb pas later die zijkapjes gekocht bij Retro Rabbit phoe daar schrok ik toch ook wel van. En over de lampen, je hebt PM. Groet, Patrick |
|
|||
|
|||
mooie auto
en ook mooie kleur lc4u denk van de polo g40 had ik ook op men caddy type 1 ziet er leuk uit. ben zelf ook met een golg 1 4 deurs bezig veel werk weinig tijd hahahh |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Hoi Ron, Dit is niet die kleur zoals ik al op 03-12-06 heb geschreven. |
|
|||
|
|||
jasses volgens mij ben ik teveel opt net bezig met een ander zijn project dan thuis met men eigen hahahha.
maar geeft niks mooie kleurrrrrrrrrrrrrrrrrrr |