|
||||
|
||||
(PS: Alleen nog ff een chroomstrippie op 't dash en in de achterste zijruiten...) |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ,ik zoek ook nog witte schakelaars. Het stripje in het raam rechts achter had Leon mischien nog wel liggen maar ik had gister geen tijd om hem op te pikken bij hem. Interieur is nog lang niet klaar ,moet nog het 1 en ander gedaan worden,De auto was ook maar net aan klaar. Het was ook de eerste rit sinds 5 maanden En ik heb zaterdag mijn spindels van CB PERFORMANCE binnen gekregen dus die kunnen er binnenkort ook op,ik hoop voor de nightcruise |
|
||||
|
||||
Jammer dat ie niet meer starte emiel, wel een hele stoere kever. ben trouwens vergeten de stickers bij je op te halen. heb je er nog?
Grtz Marko
|
||||
|
||||
ziet er erg gelikt uit, plaatje van een kever geworden en dat in 5 maand. RESPECT! de versmalling ziet er echt goed uit, precies goed. top notch!
|
||||
|
||||
Super geworden gast!!!
En dat in 5 maanden, respect.
|
||||
|
||||
Heb de auto gisteren gezien op de volksforum meeting. Het resultaat mag er zeker wezen.
Geslaagd project, ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Meeste heb ik al liggen voor je emiel Strip van links naar rechts, raamstripje, oud type teller, mechanische benzinemeter en heb hier en daar nog een verdwaalde schakelaar Kom binnenkort maar ff kijken !
|
||||
|
||||
jup, mooi kevertje geworden emiel!
thnx voor de stickers nog
|
||||
|
||||
Zo op de foto's te zien staat ie er strak bij, Emiel! Goed gedaan, jong!!
Nou alleen nog ff de handle van je shifter recht zetten Ben benieuwd hoe ie er straks bijstaat met de spindels, ga je achter dan ook nog iets aanpassen eventueel?? (en waar was nou die dikke fatboy?? )
Gr. Kai '58 143 Last edited by VolksKai : 27-03-2006 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal even moeten wachten tot zijn rechterknie is ge-amputeerd
|
||||
|
||||
hey emiel
al een beetje gewend aan t zitten in de kevert..... te weinig kilometers zeker om te wennen... rijd er gewoon een x mee naar oostenrijk man.. zaliggggggg |
|
||||
|
||||
super lekkere kevert!
k heb dr nog net mogen zien wegrijden...zag er echt super mooi uit mijn complimenten!
|
||||
|
||||
Quote:
haha vroeg laatst toen ik bij cor was ook al hoe je al ging kunnen rijden, ik kon met originele stuur niet eens sturen, laat staan schakelen |
|
||||
|
||||
Waanzinnig mooi ding Emiel....
Gister ff staan te bewonderen in Bunnik....retegeil die rooie bekleding!!!! grtz....Vic...
|
||||
|
||||
Quote:
Yo Kai!!, Die pook kon effe niet anders ,ik kon anders niet schakelen De Demper is al 3 weken onderweg vanuit de states,priority YEA RIGHT!! Ik hoop hem deze week te krijgen,dan zit hij er tijdens de cruise night erop. Achter ga ik nog een keer bekijken...................... |
|
||||
|
||||
superding! had ook niet anders verwacht eigenlijk
|
|||
|
|||
prachtding
voledig mijn stijl (behalve den velgen) hoop ze snel is int echt te bezien |
|
||||
|
||||
Vandaag effe de redlines geinstaleerd,staat goed al zeg ik het zelf
Ben ik nu ook lid van de Redline club??? (Leon,Oscar) En Tom heeft ook een plekkie gevonden Thanks Lennart voor de mooie foto, Last edited by M.I.V.W : 31-03-2006 at 19:37. |
|
||||
|
||||
Emiel, zoals al eerder gezegd vind ik hem geweldig. Kleur van het interieur is ook mooi! Tom is net dat jochie uit Herbie. Mancho mancho mancho....
Rode lijnen op de bandjes breekt mooi de "zwarte ruimte" tussen de velgen en de wielkasten. |
|
|||
|
|||
was al op zoek naar de redline maar nu zie ik heb whahahaha leer steeds meer hier denk hij heeft er toch geen rooie bies op gemaakt
maar damn wat isie gaaf |