|
||||
|
||||
Vandaag de achter as ook versmald met 2 cm per kant.
Als je dan toch bezig bent kun je het maar beter extreem doen. Dit was toch iets te weinig ruimte. |
|
||||
|
||||
echt een super mooi model en de velgen topper.
|
|
||||
|
||||
Dat zijn echt onguur, ranzig, vies mooie velgen
|
|
||||
|
||||
superrrvette velgen
|
|
||||
|
||||
afbijten
Het geheel begint blank te worden.
Ben maar weer begonnen met voorbewerken van het plaatwerk. Als het helemaal blank is kan het in de epoxi gespoten worden. Maar het kan ook nog gebeuren dat het eerst geglaspareld word, dat voor één nog betere ondergrond. Dan zal hij er in ieder geval wel een paar jaar tegen kunnen. (gelukkig geen laswerk aan de deuren ) |
|
||||
|
||||
Er is toch nog leven rond de Frido!!!
Dus al je las werk en plaatwerk maken is gebeurt!!!
|
||||
|
||||
niet al het laswerk waarschijnlijk. zit anders nog een gat in het scherm boven het rechter voorwiel. echt respect voor zo'n project!!!
|
|
||||
|
||||
Weer een grondig project zo te zien.... Ik had je golf al een paar keer gespot hier in de buurt (ik woonde net aan de andere kant van de ringbaan, nu aan andere kant van kanaal), ben benieuwd wat een oud hok doet met een 20v en 20"
|
||||
|
||||
Quote:
Nee het plaatwerk is nog niet klaar. Maar het project gaat langer duren, dan de bedoeling was. Het lijkt me dus beter om het gedeeltelijk in de grondlak te spuiten. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 08-10-2006 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou persoonlijk gewoon alles in een keer spuiten....want dan zie je van de een op de andere dag hoe je frid is..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer dat het langer gaat duren dan de bedoeling was, maar damn, wat heb jij een Kick Ass auto als ie klaar is! |
|
||||
|
||||
Vandaag toch maar weer wat aan de fridolin gedaan.
alles verwijderd wat te veel was. en de RDW is hier niet blij mee. |
|
|||
|
|||
Veel succes, en word vast een mooie slee.
|
|
||||
|
||||
Wat heb je eruit geslepen dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
alleen maar de achterwielophanging. zal gelijk maar laten zien wat nu de bedoeling is. |
|
||||
|
||||
Quote:
MMMMMMM,sorry ,maar ik weet mijn god niet waar dit van is ,lijkt erg modern |
|
||||
|
||||
Quote:
het is de achter kant van een TT Quatro. Ik hoop morgen wat foto's te kunnen plaatsen, die wat meer duidelijkheid geven. gr ruud |
|
||||
|
||||
van daag ook maar een paar orginele bodemplaten besteld.
om het toch maar zo orgineel, en zo netjes mogelijk uiterlijk te geven. |
|
||||
|
||||
Vandaag ben ik begonnen met de caroserie,
in de goede maatvoering te zetten. Aangezien de deuren er niet meer in konden, heb ik er maar één paar spindels tussen gemaakt. Ook voor de neus was dit nodig, om de klep passent te krijgen. Toen dat gebeurd was kon ik het eerste deel plaatwerk inmeten en in de gewenste vorm gaan maken. Last edited by ruud's fridolin : 21-12-2006 at 19:36. |
|
||||
|
||||
pff wat een vakwerk...
jij bent plaatwerker van beroep? of goed beoefende hobbyer??