|
||||
|
||||
Quote:
Idd, daar gaat het tenslotte om pietertje @Nico: Thermostaat vervangen is niet bepaald een leuke klus nee. Heb het 2 keer gedaan maar ik breng hem voort naar de garage. Heb je alleen veren of een complete set?
|
||||
|
||||
Nee alleen veren ik ga toch niet lager ivm al die drempels hier ik heb eerder een golf GT gehad en die lag net als Pieter bijna op de grond dat is geen rijden hier
|
||||
|
||||
Oh oke dan. Als je te laag gaat met alleen veren houden de originele dempers het niet lang vol, maar in jou geval zal dat meevallen
|
||||
|
||||
Valt best mee man, raakte verrassend weinig bij jou joh
|
||||
|
||||
Ja hoor het viel reuze mee alle drempels schuin nemen
|
|||
|
|||
vaak ben je te bang haha
|
|
||||
|
||||
Je leert er vanzelf naar te rijden, als je het gewend bent rij je zo de wijk uit bij jou met je platte wagen
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik maar ik laat het maar zo
|
||||
|
||||
Hahah zat ook alleen Mar beetje te stoken
|
||||
|
||||
Ha ha dacht ik al ik ga toch niet lager
|
||||
|
||||
Vandaag zijn eindelijk de verlagingsveren er onder gegaan ik ben erg blij met het resultaat
Hij is van voren denk ik wel zo n 5cm gezakt ik vind het goed zo ik kan nu ook de drempels nog normaal nemen
|
||||
|
||||
Ik heb van iemand van het Vw forum een ander stuur over genomen mijn oude was aardig versleten
Hij stuurt weer een stuk fijner zo
|
||||
|
||||
Is dit je oude of je nieuwe stuur?
|
||||
|
||||
Was het niet gelukt om het oude stuur te spuiten?
|
|
||||
|
||||
Dit is het " nieuwe" stuur hij ziet er een beetje raar uit maar dat komt door de flits denk ik en het oude stuur spuiten had ik geen zin in.
Deze is ook wat groter ik kan nu de tellers weer beter bekijken
|
||||
|
||||
Ik heb de afgelopen tijd wel wat kunnen doen aan de Golf
Ik heb de achterlichten US aangesloten En heb ook 16 inch velgen gekocht en zwart gespoten Op het dak was een grote plek blanke lak los gelaten en heb het dak inmiddels zwart gemaakt hij moet nog wel een keer maar voor het oog ziet het er beter uit dan eerst De deurlijsten en het zwart van de bumpers heb ik netjes zwart gemaakt Als ik weer tijd heb wil ik er een tussendemper vervanger op zetten die heb ik al een paar maanden in de schuur liggen
|
||||
|
||||
die zwarte wielen maken het idd wel af, de auto kijkt een heel stuk sportiever maar ook netter nu
|
|
||||
|
||||
gewoon dak en sierlijsten met action zwart gespoten of heb ik het mis? zo ja ziet het er heel netjes uit!
|
||||
|
||||
De lijsten zijn wel met action verf gedaan alleen spuit ik de verf in een glazen potje en breng het dan aan met een kwast.
Ik vind het voordeel dat ik anders ik weet niet hoeveel uur aan het afplakken ben en heb de lijsten eerst ontvet met wasbenzine Het dak heb ik gerold ook met een pot action verf hij moet nog wel een keer hoor maar wil eerst even wachten op een andere antenne die er nu op zit is gesneuveld in de strijd
|
||||
|
||||
Wow dat is dan netjes gelukt zeg met de lijsten. Vaak zie je dat het of teveel glanst of te dof is. Maar dit ziet er perfect uit.
|