|
||||
|
||||
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 06-08-2013 at 18:31. |
|
||||
|
||||
Een gewrapte S-klasse plat op z'n tebbes op dikke sloffen is ook weer wat anders dan een standaard Renault Megane hè Twan.
Maar goed, het plasje is wel gedaan inmiddels .. zo kun je over blijven discussiëren. Ik ga nog wat foto's bewerken denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt Twan maar het gaat om de standaard zooi met name het is namelijk helemaal niet nodig en makkelijk op te lossen, en als het nou 1e keer is maar dat is het ook niet helaas. En dikke e30 m3 zoals 2 jaar geleden of dikke ster waar wel degelijk serieus aandacht aan is besteed kan ik ook waarderen. Dus ja het zal wel met kas spekken te maken hebben denk ik dan. |
|
||||
|
||||
Voorstel......
Degene die het leuk en/of geweldig vonden laat die foto's plaatsen en geilen op de auto's die er allemaal wel niet waren.... Degene die het een kut meeting vonden.... tsja dan had je niet moeten gaan want je had al zon vermoeden dat het kut zou zijn en volgend jaar lekker ergens anders heen gaan meetingverslagen zijn voor de foto's en mensen die elkaar er ontmoet hebben of gezien en niet om maar te blijven zeiken toch?!
|
||||
|
||||
forum
het forum zelfst.naamw.Uitspraak: ['forʏm] Verbuigingen: fo|ra, forum|s (meerv.) 1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren Ik ben helaas niet helderziend en heb dus ook niet kunnen voorzien dat het kwalitatief uitermate teleurstellend zou zijn ook wel kut door jou genoemd. En misschien was het wel verbeterd ? Een forum is er om zoals hierboven beschreven ervaringen te delen positief of negatief en er over te discussiëren anders moet je niet op een forum gaan zitten als je niet tegen negatieve dingen kunt die jij wel positief vond. |
|
|||
|
|||
Quote:
Presies wat ik bedoel , en dat kan een ander niet beoordelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht je dat echt ja dat het beter zou worden, als in mijn ogen iets Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is dan blijf ik er voortaan weg elk jaar zijn er dezelfde klachten van meerdere mensen en toch blijven de mensen gaan en naderhand weer klagen, kudde dieren.... nee joh valt best mee Ach en Boss ik zie je volgend jaar wel in Osnabruck @Jeff Dus een mogelijkheid voor vw/vag-rijders om elkaar te "ontmoeten". als alleen de mensen komen die elkaar ook respecteren en elkaar willen ontmoeten blijft er een kleine meeting over, in mijn ogen is dat alleen nog bij de luchtgekoelde scene terug te vinden maar voor het grote watergekoelde gedeelte bestaat het vooral uit arrogantie (zo zie ik het iig)
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 06-08-2013 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Nee ik dacht helemaal niks ben niet helderziend zoals ik al zei
Maar goed dan nog kan er iets verbeteren met de jaren zeker als het jaar op jaar zelfde opmerkingen zijn Maar goed ik geef enkel mijn mening/ervaring en zoals ik al had voorspeld daar kan niet iedereen tegen in deze wereld. Ja wel Osnabruck haha |
|
||||
|
||||
Ik vond het top!
Een dergelijk evenement neerzetten is bizarre prestatie voor een kleine groep mensen die dit vrijwillig naast hun vaste baan doen. Er zullen altijd op en aanmerkingen blijven (die van het afval hadden Eric Nijssen en ik al bedacht na de 24e vuilniszak die we van één landingsbaan haalden) maar ik vond het leuk weer eens mijn steentje bij te dragen. Wel jammer dat een groot aantal van de fotodoeken 'verdwenen' was terwijl deze voor de eigenaar van de auto op de foto bedoeld waren.. (En ik was ook heel verbaast hoeveel drankflessen/ blikjes/weedzakjes ik heb mogen opruimen, nooit geweten dat dit onderdeel van het meeten is)
|
||||
|
||||
Quote:
Das helemaal schandalig!
|
||||
|
||||
Wat denk jij, buitenlanders die naar NL komen en niet even een 'jonko klappen'?
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas te veel, zelf persoonlijk moet ik er niets van hebben en vind ik niks ranzigers dan groepjes buitenlanders die naast je zitten en tegelijkertijd 5 jonko's opsteken. Wind(je) stond onze richting uit, nou dan zit je geweldig. snap zowiezo niet waarom dit steeds vaker op meetings gedaan word heb nog altijd zoiets van oke als je het wil doen doe het dan waar andere er geen last van hebben. maar dit is natuurlijk iets waar je als organisatie weinig aan kunt doen. voor de rest was het voor mij de eerste keer MIVW, uit alle + en - punten moet ik toch wel zeggen dat ik evengoed genoten heb deze dag. maar inderdaad het vuilnis wat er echter bleef, jezus daar had van Gansewinkel hun handen nog vol aan |
|
||||
|
||||
Weinig vastgelegd op MIVW, meer gepraat en genoten van het mooie weer
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
@classic line: een klein citaat van de mivw site: ' Would you like to be a part of Holland’s biggest VAG show? '
wel degelijk VAG dus en geen 'algemene automerkenmeeting' |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|