|
||||
|
||||
vandaag heeft m'n pa wat kunststof delen gespoten morgen is de hele auto aan de beurt. volgende week beginnen met afbouwen. gaat nog een grote klus worden, maand of twee denk ik
|
||||
|
||||
Mooi tim
|
|||
|
|||
Strak werk, en jaloers op de werkplek
Wat voor kleurcode is het geworden? |
|
||||
|
||||
erg goed bezig hier
super ook om alles zelf te kunnen doen inclusief het spuiten etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Mooi werk hierzo.
Heerlijk, het geluid van een 6 cilinder in zo'n klein karretje |
|
||||
|
||||
gewoon diamantzilver, de originele kleur
|
||||
|
||||
paar weken geleden de uitsparingen in mijn achterbumper dichtgemaakt met een stuk materiaal van een andere bumper. met de föhn heet gemaakt zodat ik de juiste vorm erin kon maken.
Niels heeft de stukken er even keurig in gelast. kunststof lassen kunnen we zelf niet. inmiddels strak geschuurd zodat de kunststof primer erop kan
|
|||
|
|||
Dit word ook zeker een top wagen een echte racer voor de vrouw :-)
|
||||
|
||||
cleane achterbumper is mooi strak geworden
inmiddels zijn de meeste losse onderdelen gespoten spuitklaar eindelijk spuiten ik ben blij met het resultaat. is erg netjes geworden. nu beginnen met afbouwen.
|
|||
|
|||
Mooi werk tim!!!!
Het opbouwen is het leuke werk ! Dan gaat het kriebelen om er mee de weg op te gaan. Alles krijg z'n eindelijke vorm . Mooi kleurtje ook |
|
|||
|
|||
Mooi werk nu opbouwen. @ degolf1 denk dat tim mooier vind om ding temaken en te bedenken , dan klinkt raar maar domweg dat ding in elkaar te schroeven.
|
|||
|
|||
Dat is ook eigenlijk wat ik bedoel pewi
Na alles stuk voor stuk gemaakt te hebben is het nu super om het klare resultaat nu in afbouwfase te zien groeien. Al die mooie tijd die je er in heb gestoken om het te krieeren. |
|
||||
|
||||
het heeft beide wel wat. de dingen uitdokteren en maken vind ik erg leuk, maar eindresultaat zien is ook wel lekker
|
|||
|
|||
Toch wel lekker dat je pa autospuiter is
Ziet er mooi uit |
|
|||
|
|||
Super dikke auto
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je een datum waarvoor je hem af wil hebben tim???
En miss al een nieuw project in gedachte??? |
|
||||
|
||||
ik denk dat ik over een week of 4a5 kan gaan keuren tenzij er nog iets heel eg gaat tegenzitten
nieuwe plannen zijn er al wel, al is het niet op korte termijn. ik ben van plan om samen met mijn broer een rat rod te gaan bouwen met een carrosserie van een a-ford van rond 1930 sedan met een dikke v8 erop, maar zoals gezegd niet op korte termijn
|
||||
|
||||
het begint nu te vlotten met het project
met de 15 inch winterwielen erop hemel monteren is dankzij mijn pa perfect en helemaal plooiloos gelukt nette bescheiden 13cm speakers van rockford fosgate met leer beklede lange armsteunen van een cabrio raamslingers had ik nog liggen, vind ik wel netjes zo ik ben de hoedenplank dragers aan het verlengen zodat ze naast de leuning van de achterbank uitkomen zodat je daar niet tussendoor kan kijken ook de speakergaatjes dicht gemaakt. dit wordt met skai bekleed morgen weer lekker verder klussen
|
||||
|
||||
wow!! weer prachtig werk geleverd!