|
||||
|
||||
Dan ook eindelijk mijn foto's van Budel online!
Na de MEGA upload van de dik 750 foto's van Amerika heb ik dus nu ook de rest geupload! Check het allemaal op AirMighty.com, maar natuurlijk eerst weer ff een paar coole foto's van de zondag op Budel! Super die versmalde voorassen Jasper en Oskar! Ja, ja... GEFELICITEERD mensen! ...en hoe gaat ie nu Sven?!? Dat was ff iets minder ...en de rest is natuurlijk gewoon weer te vinden op AirMighty.com!
|
||||
|
||||
eey niels ik mis de enige echte winnaar ratlook.
dan zet ik hem er nog maar een keer op heh!
|
||||
|
||||
[zeur mode]
Ja die ratlook top 3 was naar mijn mening niet helemaal eerlijk... niet dat ik had hoeven winnen, maar het enige wat ik wil zeggen is dat een ratlooker nog wel legaal (dus met APK) de weg op moet kunnen. Anders kun je letterlijk ieder stuk schroot van de autosloop gaan halen... [/zeur mode] ...thanx Martijn!
|
||||
|
||||
Die bruine typ4 variant is overigens ook wel erg gaaf, zo!
|
||||
|
||||
Heeft niemand een roodoranje 412 zien staan bij de te koop sectie op budel???
had kleurverschil in het spatbord rechtsvoren en een scheef gemonteerde kentekenplaat (ingevoerd)... |
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: hmmm volgens mij hebben ze het idd niet helemaal begrepen wat ratlook is. en waar het oorspronkelijk vandaan komt.
|
||||
|
||||
welke rat heeft gewonnen dan. wat niels al zegt, hij moet inderdaad APK hebben of zo goed als APK hebben :p niet van zo'n trailer af laten valen, paar schoppen ertegen aan en raggen met dat ding.
Rat moet in mijn ogen zijn. Technisch (APK) in goede staat. Moet er van buiten wel een beetje crispy uitzien. en wat hem altijd wel extra leuk is, is een vette motor erin. verroeste accessoires erop. :p niels de jouwe hoorde in ieder geval in de top 3..
|
||||
|
||||
Quote:
Deze zeer zeker niet! Ik wil de eigenaar van de auto niet beledigen, maar ik denk dat er een hoop mensen het met me eens zijn dat die auto geen ratlooker is. |
|
||||
|
||||
nee , mee eens oskar. is gewoon een ding van de sloop afgehaald en de motor weer laten lopen, een dagje werk om hem zo te krijgen, had deze dan een prijs gewonnen?? dan snapt die jury er erg weinig van,
dit is pas een goeie rat. 2100 CC
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 23-06-2005 at 15:54. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ie een prijs had gewonnen, maar hij stond wel bij de ratlookers op het concours.
|
|
||||
|
||||
Er stond volgens mij geen bril tussen de ratklasse, wel een matzwarte ovaal volgens mij !
En idd, een rat moet wel de weg op kunnen............dit "ding" ging nergens over, speakers in de koplamppotten Dat mensen nog zo'n hoop moeite nemen om zo'n kever mee te zeulen op een trailer
|
||||
|
||||
Quote:
dat is er misschien een voor de kliko cup...voor mooiste vuilnis bak maar zeker niet voor ratlooker...als deze een prijs heeft dan heeft de jury het zeker niet begrepen...
|
||||
|
||||
heb trouwens ook begrepen dat er volgend jaar gewoon een top 20 komt zonder alles in heen hokje te willen stoppen lijkt me een goed plan, kan je nooit in de verkeerde klasse staan ook...alleen een orgineel en een "anders"klasse...ben je van een hoop gezeur af denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat er altijd mensen zullen zijn die blijven zeuren. Met name de mensen die in de prijzen verwachten te vallen vorrdat ze zich al voor het concours hebben ingeschreven. Quote:
Lijkt mij het proberen waard! |
|
||||
|
||||
Quote:
Stond er ook niet. Ik had het nog ff over dat "ding". De foto is niet meer beschikbaar, maar eigenlijk vind ik het rode kruisje toch mooier. EDIT: Er stonden echt rode kruisjes vanmorgen!. Jammer... Last edited by Oskar : 24-06-2005 at 10:48. |
|
||||
|
||||
King of the Jungle !!??
Oskar mist misschien toch nog wat opties als hij volgend jaar weer King of the Jungle wilt zijn
Grtz, Sven |
|
||||
|
||||
Jaaaaaaa, dan doe ik meteen mee aan het concours. Als ratlook ofzo.
Is dat van Burning man Festival? |
|
||||
|
||||
geef mij de kever van oskar maar, ziet er beter uit dan deze trompet-tent... wel creatief overigens!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam de foto via google img find tegen, hij is van een dude die zich Mayhem noemt. Hij komt wel vaker op Burning Man festival zie ik op zn site. Nooit van gehoord burning man festival, maar ff video opgezocht: Burning_Man video 50 minuten Heel wazig evenment. Hun filosofie CHAOS COMMUNITY. Yeah ! Grtz, Sven |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan koop je 'm toch? :biggrin: :biggrin: :biggrin: |