|
||||
|
||||
We hebben een T1 gekocht
Na wat jaren in diverse vw's gereden te hebben en altijd gezegd ooit komt er een T1, hebben we de stap vandaag toch gezet.
Vanmorgen om 07.00 uur zijn we richting Friesland vertrokken. Na wat kleine dingetjes onderweg waren we er pas tegen 11.00 uur haha. Maar we hebben dus een T1 kasten wagen gekocht van Juli 1964. Voor nu heeft hij nog geen kenteken maar dat komt de komende tijd. Een plaatje bij het praatje. Groetjes Johan en Nathalie
|
||||
|
||||
Wow, mooi ding Johan!
|
||||
|
||||
Mooi, veel plezier ermee.
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop Johan!
Veel plezier ermee ! |
|
||||
|
||||
Mooi !!
|
||||
|
||||
Quote:
Echt een plaatje.
|
||||
|
||||
Thanks allemaal :-)
We gaan hem nu in orde maken voor de APK en de kentekenkeuring zodat we volgend seizoen kunnen gaan genieten.
|
|||
|
|||
Oeh! Mooi!
|
||||
|
||||
We hebben van de zomer alweer de nodige ritjes gemaakt en lekker op Wanrooij gestaan.
Hier onderweg met een leuke tourrit Hier gezellig met ons team Zuid Holland van de Keverclub Al met al na het kenteken nog niet veel gedaan want geheel tegen verwachting ook 2 weken na de aankoop van de bus een huis gekocht wat spontaan op ons pad kwam. dit konden we niet laten gaan. Zoals je kan zien een heerlijk ruime garage erbij voor de bus :-) Lekker droog voor zijn aankomende leven
|
|||
|
|||
Wow leuk ding. Kijk dat is bij mij ook de toekomst. Een mooi plekje waar ik mijn cabrio mooi bij huis kan stallen.
Nog plannen met de bus?
|
||||
|
||||
mooie bus!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Binnenzijde laadruimte moet nog geheel betimmerd worden, dus dat gaat in de toekomst wel gebeuren. We hebben er nu voor de eerste meetings een bed in gemaakt gewoon een normaal 1.40x2.00 m bed dus slaapt goed. Bedoeling is nadat hij betimmerd is om daar wat anders voor in de plaats te laten komen al is dit bed wel lekker ruim. Verder nog wel verlagen en andere wielen, alleen wat voor wielen zijn we nog niet uit. Mijn voorkeur heeft verbreed staal maar mijn meisie heeft liever Porsche's. Maar we hebben tijd zat, al het geld gaat nu eerst in het huis. Daar is sinds 1988 niets meer aan gedaan dus je ging een soort terug in de tijd. Oude eigenaar is naar een wooncomplex met zorg verhuisd en had al die tijd geen fut meer om iets te veranderen. Dus hele huis gestript, uithuilen en opnieuw begonnen hahah. Dus de opties voor de bus moeten geduld hebben. Groetjes Johan
|
|||
|
|||
Yes snap ik.....Zitten nu thuis ook wel een beetje in een spagaat. Wat doen we. Kopen we iets wat helemaal af is of kopen we een huis wat nog helemaal gedaan moet worden. Voordeel je kan het helemaal naar de zin maken maar zit een tijd in de zooi.
Echter terug naar topic. Mijn voorkeur op een auto als dit. Deze velgen houden goed laag en laten verbreden...
|
||||
|
||||
Prachtige T1 ! Mooi dat hij droog staat, kunnen jullie mooi met het huis aan de slag.
|
||||
|
||||
Gaaf ding hoor !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt, maar we maken het wel naar onze zin zodat we er nooit meer weg hoeven . We zitten nagenoeg midden in het centrum van Naaldwijk met eigenlijk alles binnen handbereik. Garage moet uiteindelijk ook helemaal leeg en voorzien van nieuwe elektra, nieuw glas (garage is deels kas) maar dat komt allemaal vanzelf. Wat jij zegt is ook mijn idee, gewoon wat lager en wielen breed.
|
||||
|
||||
Nice! en zo origineel zie je ze ook niet veel meer.
|
||||
|
||||
Van origine is hij grijs.
Daar heb ik geen foto van helaas. Wel heb ik een foto van toen hij oranje was. Die zal ik ook even posten. Hij is kwa verandering vrij origineel inderdaad. Kleur en bekleding zijn wel veranderd maar verder niet echt.
|
||||
|
||||
De foto van toen hij ooit oranje was
|
||||
|
||||
Veel plezier met beide aanwinsten, maar iets zegt me dat dat wel gaat lukken