|
||||
|
||||
Photo shop verzoek fridolin
Kan iemand de bovenste kleur, ook naar het deel tussen de wiellen shoppen en misschien daarna ook 1 met de bovenkant compleet wit.
zou er erg mee geholpen zijn. dit idee: gr ruud |
|
||||
|
||||
Wat wil je op welke foto?
En heb je de CGI's ook in het groot? |
|
||||
|
||||
de onderste 2 fotos aan passen met de grijze kleur tot de naad die ik in de boven foto heb aangegeven.
CGI's ? geen idee foto's heb ik van internet. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De kleur zou een stuk donkerder (Donkergrijs) mogen zijn, zodat de velgen er meer uitspringen. en de rode lijn die ik heb getekend in de bovenste foto wil ik in het echt oranje hebben.
|
|
||||
|
||||
ziet er trouwens al wel leuk uit iemand nog andere ideeen. kwa kleuren of zo.
|
|
||||
|
||||
Met die plannen ga je denk ik heel veel commentaar krijgen:
|
||||
|
||||
persoonlijk vind ik de fridolins het mooist in originele duitse post kleuren,mét hoorn op de zijkant.. of zwitserse post kleuren, geel met grijs..
|
|
||||
|
||||
Zou het ook gaaf vinden als er "iets" van de originele gele kleur terug te zien was.
Alsware een "knipoog" naar zijn verleden
|
||||
|
||||
De Fridolin van mij heeft rondom ramen. Dus orgineel duitse post zal zeker niet kunnen. Heb er ook niet bij stil gestaan dat de race taxi de zelfde kleuren heeft alleen dan andersom.
Eerste optie blijft porsche wit met grijs tussen de wielen, en dan in het oranje de reclame van wat er allemaal opzit en wie er allemaal aan mee geholpen hebben. De letters zouden 2,5 cm hoog mogen worden, en van een afstand moet het net een oranje scheidingslijn lijken. Lambo geel met grijs tussen de wielen zou misschien ook wel leuk kunnen wezen. Maar uni kleuren zal wel beter bij iedereeen in de smaak vallen. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
Ik zou een oud racethema nemen, bv de oude porsche rsr martine kleurenschema, of de vaillant porsche groen
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 12-11-2012 at 14:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Tis jou auto he!
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand nog zin om te shoppen. |
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
geel
Kun je ook de gehele boven kant dan geel maken. |
|
||||
|
||||
zoiets?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
die onderste is echt wel
|
||||
|
||||
alles wat wit is ook geel, dus geheel geel met het grijze ondervlak.
gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
En wellicht de achtergrond licht(er) maken, die s nu wel echt zwart. |