|
||||
|
||||
Passat 32 1979
Vandaag eindelijk mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Hij stond al een tijdje te wachten in 'Stijns Volkswagen Museum' maar vandaag was het dus eindelijk zover.
Het betreft hier een Volkswagen Passat 32 uit 1979 met een 1.6 (YN) automaat in Manillagrün met 108502 op de tellert. Van binnen is de auto echt als nieuw. Net als de volledige onderzijde. Voorkant in de motorruimte is wat werk, maar dat komt allemaal in orde. Chroomwerk is compleet en in topstaat Lak kan een goede poetsbeurt gebruiken, maar wat mij betreft is het zo wel ff ok Alvast begonnen met het schoonmaken van de deurpanelen, ze zijn weer als nieuw. Zelfs het plastic folie achter de panelen zit nog zoals het er in de fabriek gemonteerd werd. Hou jullie op de hoogte |
|
||||
|
||||
man man man
Oude tijden herleven. ik heb spijt van het verkopen voor een habbekrats van mijn Passat. Hier ga je nog tegekke momenten mee beleven. De mijne was ook een automaat. RIJDT magnefique Veel plezier dermee
|
||||
|
||||
Dit is hem / was hem
70.000 km origineel NIEUW
www.doppie.eu Last edited by Tjaap : 15-04-2005 at 16:31. |
|
||||
|
||||
Welkom in de club Marremans !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar die heeft wel een behoorlijk tijdje op MP gestaan toch?? Ik vind die kleurencombinatie echt helemaal geweldig :biggrin:
|
||||
|
||||
@ Marco (naamgenoot :biggrin: Wat een stoer apparaat zeg, gewoon helemaal origineel, die radio ook geweldig, supercruiser
|
||||
|
||||
Die heeft voor mijn gevoel 38 jaar op MP gestaan, ondanks dat ik hem maar 1,5 jr heb gehad. Nee maar heeft een maand of 3 op MP gestaan.
uiteindelijk voor een schijntje verkocht. MAAR gelukkig wel aan een echte liefhebber!!!!!!!!!!!!! En dat is voor mij meer waard dan de hoofdprijs
|
||||
|
||||
Super zo'n passat
|
|
||||
|
||||
Weet iemand nog ergens een paar van die dingen te staan? Is toch echt wel de geilste Passat die er is!
|
||||
|
||||
he gaaf ding Marco!!
|
||||
|
||||
Quote:
hest doar wel ruumte veur mien jong? :p
|
||||
|
||||
he don...daar heb ik geloof ik ook nog een hele email conversatie over gehad... vondt hem echt te bruut toen.
Maar die groene is wel een dikke coupe! kermit racemonster.... passat coupe blijft het toppunt van VW!
|
||||
|
||||
met de trailer gehaald Marco? Hij rijd namelijk heeeeeerlijk
|
||||
|
||||
Ja met aanhanger gehaald, ik wou niet dat risico lopen, na al die wilde verhalen
@ Big Mac Mark, HEEL veel suc6 met zoeken Misschien in DLD. Ow wacht bij Reinders staat er volgens mij ook 1, een rooie 5 deurs. Morgen gaan we weer klussen, uitlaat lekt ergens bij spruitstuk, ff kieke wat dat is. |
|
||||
|
||||
Ow ja vergeten te vertellen, vandaag bij de dealer nog ff wat besteld. Interieur lampje (glaasje) was stuk en 2 nieuwe dempers voor de achterklep. Samen nog geen 40 euro.
Toch handig als je zelf min of meer kunt niet dat het nog niet vervallen is |
|
||||
|
||||
Stoere schuit zo'n belvrije passat!!! mooie kleur ook.
Quote:
En die kleurcombo? Lijkt mij niet ori.. tenminste 2kleurige pisrat nog niet gezien ook niet in de flodder...
|
||||
|
||||
@split 52
Ik heb hem zo laten spuiten. beige was origineel. Da bruine is wel van VW maarnie op deze auto. Maarre met da origineel bedoel ik 70.000km origineel DUS met boekjes Hij was wel nieuw
|
||||
|
||||
vette bakken die oude passats.
hij kan wel een poets beurtje gebruiken ja |
|
||||
|
||||
Go Elemans! En die dingen rijden idd super. Ben benieuwd of Allart mijn ex nog heeft.
|