|
||||
|
||||
Zondag MOOI weer Meetinkje Lauwersoog???
Ik dacht zondag mooi weer hmmm wat moet je.
Dus wat zegt iedereen uit het noorden ervan om 's middags ff een meetinkje op Lauwersoog te houden Onder het genot van een visje/snackje/drankje en zon een praatje en auto's kijken. Mooi vanaf een uur of 2. Was gewoon een idee als kleine afsluiter van het seizoen en omdat het leuk weer wordt
|
||||
|
||||
Wij slingeren de bbq aan, anders was ik even gekomen.....
|
||||
|
||||
Altijd welkom Fred
Nee maar is ook geen geregelde meet maar vele hier gaan zondags meestal heen dus dacht "laatste" x mooi weer laten we er een meetinkje van maken wat moet je anders op zondag
|
||||
|
||||
Quote:
Even naar de Rodermarkt feestweek Zeer gezellig op Zondagmiddag en een leuke kermis voor de kleine. Zondag 25 september -Jaarbeurs geopend van 11.00 - 18.00 uur http://www.jaarbeursvanhetnoorden.n...iten/index.html Middenterrein: 12.00 uur: American sunday Criusers http://www.sunday-cruisers.nl/upcom...0events/001.htm In het AL-KO Paviljoen: 12:00 - 17:00: Noord Nederlands kampioenschap Bodypaint 13:00 uur: DJ Robert den Brock 13:00 uur: Roden Got Talent 14:00 uur: Lytse Hille Voorplein: 14:30 uur: Sad Bizniz
|
||||
|
||||
Goed idee Gerard! Ga even kijken of dit lukt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oei ja Jan je hebt gelijk de Rodermarkt altijd een feest en gezelligheid helemaal vergeten
|
||||
|
||||
Quote:
Ja leek me wel leuk voor de Friezen en is wel een leuke plek. Meeting @ See
|
||||
|
||||
Quote:
Nog 2 uurtjes dan heb ik een week vakantie!
|
||||
|
||||
Hahaha een week ja en gaat daar echt lang 's avonds door de kermis enz.
|
||||
|
||||
Mochten er meer gaan kom ik ook wel even
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Ja Kaunitz is de REAL afsluiter.
Misschien dat ik erheen ga maar auto is nog niet klaar
|
||||
|
||||
Leuk idee Gerard
Denk dat ik ook wel ff kom dan! WIE VOLGEN ER MEER ????????????????????????// |
|
||||
|
||||
Ja leuk idee ik kom ook wel even denk ik , ik zal mn maat basis ook even vragen of hij mee gaat .
|
||||
|
||||
Neemt er ook even iemand een camera mee voor pics voor de thuisblijvers ???
En dan niet alleen foto's van een gebakken vis
|
||||
|
||||
ben er zondag ook bij.
de golf R al gepoets. tot zondag
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 23-09-2011 at 19:18. |
|
|||
|
|||
nou als jim dan ook allemaal die kant op gaan moet ik de vr ook maar even uit het hok halen denk......
|
|
||||
|
||||
NOU KOM OP MENSEN
Wie komen er nog meer???? |
|
||||
|
||||
Quote:
hee siep waar is het over de sluis en dan links in de haven
|
|||
|
|||
Quote:
als ik een beetje fit ben van zaterdagavond kom ik ook wel ff langs in de TDI , kenne we het er ook weer even over hebben en anders mut Jopie mij maar even aanpikken in de R |