|
||||
|
||||
Daily Golf 2 1.3 CL 10/83
Vandaag heb ik een nieuwe daily gehaald.
Het begon allemaal toen ik een Jetta wou en daarom mijn Golf te ruil aanbood. Na even twijfelen toch maar te koop aangeboden omdat dat wat makkelijker zou zijn. Eenmaal verkocht en toen ik weer op zoektocht ging naar een nieuwe daily wou ik toch weer een Golf i.p.v. een Jetta. Alleen waren deze keer de eisen wat strenger. Wou graag een: * Golf 2 * Smalle bumpers * 5-Deurs * Beige interieur * Nette staat * Mexicobeige of een Polarsilber Ik kon helaas niet alles hebben dus is het het volgende geworden: * Golf 2 * Smalle bumpers * 3-Deurs * Beige interieur * 1.3 * Eerste modeljaar (Namelijk van Nov 1983) * Polarsilber Staat van de auto is kwa roest echt goed te noemen. Echt alles nagekeken en tot nu toe tegen gekomen: * Klein beetje roest bij de vulhals (niet door) * Klein beetje roest aan het linker voorscherm, onderaan bij de dorpel (ook niet rot) * Vliegroest bij een deuk aan het rechter voorscherm, net onder bij de bumper Verder is er aan de buitenkant hier en daar wat bijgespoten, ook zit er kleurverschil in de rechterdeur. Technisch gezien is de auto in zeer goede staat, onderhoud is altijd netjes gedaan. Maar dat moet ik wel als je monteur bent (vorige eigenaar). Dit valt te controleren omdat alle boekjes zijn ingevuld en alle rekeningen van de 1ste eigenaar nog aanwezig zijn. Deze is eigenaar geweest tot in 2009, daarna is hij verkocht aan de vorige eigenaar en nu heb ik hem. Kreeg er ook nog een nieuwe originele grill bij in de originele doos. Nog een extra grill, beide oud type. Ook nog een extra setje origineel staal. Foto's volgen vanavond. |
|
||||
|
||||
ben benieuwd,klinkt goed!
|
||||
|
||||
het is avond
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook het nadeel, is me iets te snel donker geworden. En had geen camera met flits bij de hand helaas. Morgen volgen betere Hier een snelle donkere foto: En nog wat spul wat ik erbij kreeg, alleen is de doos volgens mij niet de originele die bij de grill hoort. Het gaat iig om de grill met chrome rand die nieuw is. |
|
|||
|
|||
Leuk man ! Heb zelf ook een mk2 gehad van 10-83.
Volgensmij zitten er velgen onder van een 1.6. Ben benieuwd naar de vorderingen.
|
||||
|
||||
Super zo'n 1e MK2!
Zuinig op zijn
|
||||
|
||||
Was weer een leuk dagje, goed wagentje heb je gekocht!
|
|
||||
|
||||
Ja was me me dagje wel gisteren.
Om 8 uur thuis vertrokken en om 4 uur weer terug. Zuinig zal ik er zeker op zijn. Hier zal ook alleen een schroefsetje op komen en andere velgjes. Verder blijft hij zo origineel mogelijk. En natuurlijk wat netjes maken. Kleine dingentjes die kapot zijn zoals de antenne enzo fixe. Hier volgen dan ook de betere foto's, omdat ze iets verlaat zijn heb ik er maar genoeg genomen.: |
|
||||
|
||||
Netjes, weet je al welke wielen ?
|
||||
|
||||
Weet het nog niet.
Het zal iig iets lichtmetaals worden in 15" denk ik, of mss 16" Maar dat zal pas over 1 of 2 maanden gebeuren of zelfs pas na de winter. Het is een dure maand geweest voor mijn. Golf 1 gespoten, vakantie en deze gekocht. |
|
|||
|
|||
ik zoek zo'n setje staal
zou ik een foto hiervan mogen gebruiken om een gezocht topic te openen? |
|
||||
|
||||
Ja je mag de foto wel gebruiken.
Maar misschien is dat nog niet eens nodig. Ik heb namelijk nog een setje over. Dus als je interesse hebt PM maar even. |
|
|||
|
|||
ik zal eerst hier in België wat rondkijken voor een setje, het is nogal een eindje voor een setje staal. Maar ik onthou het in alle geval
|
|
||||
|
||||
rare jetta
ziet er netjes uit, niet teveel verklooten idd
|
||||
|
||||
Ja inderdaad
Heb toch meer met de Golfjes ben ik achter gekomen. En eraan verkloten ga ik zeker niet aan beginnen. Gewoon laag met leuke velgen en klaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke hoor wel als je ze nog wil. |
|
||||
|
||||
Wederom dikke sloep
|