|
||||
|
||||
Sander Wa Oars - Passat 3BG variant - KOPLAMPEN GEPOLIJST
Hallo mensen,
Toch maar even een topicje aanmaken voor mijn passat. We rijden er ook alweer langer als een jaar mee... Maar goed, better let as net, zoals de friezen zeggen. Hier de daily: VW passat 3BG variant 2001 TDI 130 pk 6-bak (AVF) Gechipt naar ongeveer 170pk door chipmeister Xenon (dim- en mistverlichting) SML (side marker lights) Vol leren interieur (verwarmde voorstoelen) Radio navigatie van vw (MFD1) Schroefset (TA technix) 18" porsche turbo velgen (immi) zomerwielen + 17" vw phoenix velgen (ori) winterwielen Regensensor Automatische dimmende binnenspiegel Zal zo nu en dan het topic wel een beetje aanvullen groetjes
Golf 5 GT TDI '06 (211pk) Golf 1 cabrio GLI '83 (112pk) Last edited by Sander Wa Oars : 05-08-2011 at 17:20. |
|
|||
|
|||
mooie passat!
|
||||
|
||||
Golf 5 GT TDI '06 (211pk) Golf 1 cabrio GLI '83 (112pk) Last edited by Sander Wa Oars : 05-08-2011 at 14:18. |
|
||||
|
||||
mooi ding!
|
|
||||
|
||||
t blijft een mooi model, zeker in die kleur
|
||||
|
||||
Toch maar eens een topic . Blijft 'n mooie kar!
|
||||
|
||||
Ik ben laatst ook nog even aan het polijsten geweest.
Glans was nog wel redelijk, maar er zaten wel veel kleine krasjes over de hele auto. Dus m'n polijstmachine ten hand genomen en polijsten maar!! het begin: stage 1: stage 2; eindresultaat: (heb de roofrails even verwijderd voor het polijsten, schrik :shock: roest............ to be continued..........)
|
||||
|
||||
Dat blinkt weer mooi zo op de foto in ieder geval. Zal in werkelijkheid nog wel een groter verschil maken.
Maareh, zijn deze Passats nou al met verzonken koets of nog niet? Dan zou het al wel redelijk snel zijn idd...
|
||||
|
||||
Ik heb deze week mijn bestelde poetsspulletjes binnengekregen van carclean.nl
Toen ook maar direct begonnen met mijn koplampen. Ik had er alleen geen afplaktape en schuurpapier bij gedaan.... Heb dus alleen maar m3 papier, korrel 1000 kunnen bemachtigen en een rolletje tape bij karwei, ik dacht: even proberen. En als dat niet wil, dan haal ik morgen wel fijner schuurpapier. Resultaat viel me niks tegen. Kijk maar even mee...... VOOR: ------------------------------------------------------------------------ NA HET SCHUREN MET KORREL 1000 ------------------------------------------------------------------------ EN HET EINDRESULTAAT Zo genoeg foto's Wat vinden jullie ervan???
Golf 5 GT TDI '06 (211pk) Golf 1 cabrio GLI '83 (112pk) Last edited by Sander Wa Oars : 23-08-2011 at 19:18. |
|
||||
|
||||
Zijn weer mooi helder geworden zo! Voor fijner schuurpapier / poetspapier en tape had je wel even kunnen bellen hoor
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 05-08-2011 at 16:59. |
|
||||
|
||||
Mooi resultaat. Voor heel fijn schuurpapier ga ik altijd even naar de auto schade hersteller. Hebben keus genoeg en vragen niet veel geld hier voor...
|
|
||||
|
||||
Mooi werk Sander! Is mij ook erg goed bevallen, resultaat is nog steeds super.
Beetje bijhouden met poets en het blijft mooi
|
|||
|
|||
mooi wurk .. moet er ook maar eens aan voor mem haar passat
die worden er ook niet mooier op netjes Sander |
|
||||
|
||||
Mooie passat kerel..... (jammer dat die niet meer van mij is... )
Ben toch wel benieuwd naar het resultaat van de roofrails...?? O,ja mss wel leuk om te weten. Toen ik hem liet chippen bij chipmeister hebben we ook het aantal NM gemeten we zaten toen op 380 a 385 NM
Dodge RAM 1500 Last edited by Larsv5 : 20-08-2011 at 19:49. |
|
||||
|
||||
blijft een mooie auto om te zien, kwam je laatst nog tegen op de snelweg. leek super
|
|||
|
|||
dikke passat! blijft een mooi model!
|
|||
|
|||
Goed bezig sander. Blijft een dikke passat
|
||||
|
||||
Thanx voor jullie reactie's mannen
@ Lars: En bedankt voor de info
|
||||
|
||||
Ik heb laatst nog even een setje spacers/spoorverbreders op de kop getikt
Ik vond de achterste wielen net iets te ver naar binnen staan. Hier onder even een paar foto's met de 10mm spacers/spoorverbreders Ben er zelf zeer tevreden mee
|
||||
|
||||
Zeer mooie passat.
Even een vraag over je project koplampen. Je hebt ze gescheurd met korrel 1000 nat of droog? En met welke spul heb je ze daarna opgepoetst? Is een mooi resultaat heb dat namelijk bij mijn passat ook die aanslag.