|
||||
|
||||
mijn mk2 1.8 gti '85
zo eindelijk was het moment aangebroken.
vanmorge met de oplegger mijn garage vondst opgehaald. ik heb een golf mk2 gti 1.8 8v uit 1985 gevonden en gekocht auto is helemaal origineel zwart van kleur en interieur is zwart met rood zit wel wat werk aan maar gaat helemaal goed komen, eerst even apk waardig maken en daarna schroefset en velgen zoeken zal zsm ff foto's maken van me aanwinst en het hele opknap project hier neezetten Last edited by pibbe : 09-09-2011 at 22:05. Reason: titel verandering |
|
||||
|
||||
Klinkt leuk, heeft ie lang stilgestaan? Ben benieuwd naar de foto's...
|
|
||||
|
||||
ben ook wel benieuwd naar de fotos
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag foto's zien
|
||||
|
||||
ik ook....
|
||||
|
||||
Fotooooo's
|
|||
|
|||
Up !!! Picssss
|
||||
|
||||
heb de auto vanmiddag nog een beetje nagelopen, en remmerij word vernieuwd, v-snaar, distributieriem, koppeling, en hier en daar wat kleine beginnende roestplekjes en 1 echte roestplek verder is de auto is goede staat
en ...... hier zijn de foto's dan, greetingss |
|
||||
|
||||
Die heb ik nog een tijdje terug op mp tekoop zien staan ??
Wel een hele leuke basis Aparte heckblende trouwens, zie je niet meer zovaak |
|
||||
|
||||
Zit er nu wat schade aan de bestuurdersdeur ???
Verder een super basis !!! Hou ons op de hoogte van de updates.
|
||||
|
||||
klopt, deze heeft op marktplaats gestaan en er zit indd schade
aan de bestuurdersdeur, klein deukje. En het is een hele mooie basis bodem is keihard en interieur is nog helemaal netjes op 1 doorrgezakte wang van de zitting zal nog foto's van de binnenkant maken en hou jullie zeker op de hoogte |
|
||||
|
||||
Erg mooi als je zoiets weer netjes maakt..!
|
|
||||
|
||||
gaaf ding. strak maken, goed poetsen en zilveren striping... AF!
Zelfs de velgen zijn cool. Heckblende vind ik persoonlijk minder (hoe period correct ook) maar ben bang dat ik niet wil weten wat er achter zit.
|
||||
|
||||
Quote:
x2 Maar voor de rest erg stoer ding
|
||||
|
||||
Echt een mooie vondst joh
Ik zou hem zeker zo origineel mogelijk houden en zoals Tjaap al zei: de zilveren striping erop en goed poetsen! Ben benieuwd hoe hij er straks uit zal zien!
|
||||
|
||||
Mooie vondst !!!!
|
|
||||
|
||||
thnks allemaal voor de reacties,
en twijfel nog over de bumpers of de zilvere striping op de originele rode striping maar dat gaat zeker goed komen, en voorlopig blijft de heckblende er opzitten en ga hem morge ff wassen dat hij in ieder geval fris erbij staat en de velgen blijven er even onder zitten tot al het echte onderhoud gedaan is maar daarna komt er zeker iets moois voor terug |
|
||||
|
||||
Gaaf ding!
|
||||
|
||||
Hey Pib, leuk dat je een topic hebt aangemaakt.
Op de foto lijkt de deuk in je bestuurdersdeur groter dan hij in werkelijkheid is. Binnenkort beginnen aan je auto, APK erop en omlaag.
|
||||
|
||||
had em ook al eens op MP langs zien komen en hoopte dat hij bij een liefhebber zou komen,zo te lezen is dat wel goedgekomen.
Mooi origineel NL ding zo te zien,zou m niet gaan verknoeien als ik jou was,idd zilveren striping ff op engelse website bestellen die in stickers de expert is.Is zelfde als mk1!. Bumpers horen gewoon zonder rode striping te zijn in 84/begin 85. wat is de km stand?