|
||||
|
||||
JeroenXCMK1; herfstfoto's pag 2
Hallo,
Ik ben Jeroen, 42 jaar alweer en sinds vandaag in het bezit van mijn 1e VW. Het is een Golf 1 Cabrio 1.8 uit '92 geworden. Ben getrouwd, 2 kids en werkzaam in de recreatie. Rij dagelijks in een Volvo XC60 en ga de Cabrio gebruiken voor de funritjes, meetings en om er in de winter wat aan te knutselen. Mijn autoverleden bestaat voornamelijk uit Renaults. Meer info hierover kun je vinden op mijn website www.5cabrio.nl Deze website moet ik nog aanpassen met de Golf Zijn er nog vragen dan hoor ik die graag en wellicht tot op een meeting. Last edited by JeroenXCMK1 : 31-10-2011 at 19:33. |
|
||||
|
||||
welkom hier
leuke cabby alleen die spatlappen vindt ik niks mvg henrie |
|
||||
|
||||
Denk ook dat ze er af gaan.
De vorige eigenaar had ze erop gedaan vanwege de steenslag op de lak. Bij de achterwielen is dit ook goed te zien. Last edited by JeroenXCMK1 : 12-07-2011 at 10:17. |
|
|||
|
|||
Geinig kleurtje!
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi strak uit
Welkom Jeroen!
|
||||
|
||||
welkom,mooie cabrio met een aparte [mooie] kleur.alleen die spatlappen kunnen het voor mij ook niet doen idd...
|
||||
|
||||
Leuke cabrio...kleur is super.
Renaultjes zijn ook cool....hier hebben we ook `n Dikke Renault`s topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...t=dikke+renault
|
||||
|
||||
Dank allen.
Heb al veel plezier met de Cabrio. Vandaag kleine klusdag gehad: - gewassen en gepoetst. - velgen eraf om de spatlappen te verwijderen - gelijk de velgen aan de binnenkant schoon gemaakt. - gezien dat er nog meer dan genoeg schroefdraad is om de voorkant een stukje lager te zetten. - kentekenplaathouder vervangen door 1 zonder reclamerand (zit nog niet goed, morgen nog ff naar kijken) Zoonlief heeft nog ff geholpen: Verder helaas met mijn domme kop 1 velg beschadigd. Bij het uitrijden van de loods een iets te ruime bocht en kwam met het achterwiel tegen de stoeprand. Moet duidelijk weer wennen dat met dit soort velgen het oppassen is. Van de winter (als ik het zolang uithoud) maar laten repareren. Heb ook zitten kijken naar een set BBS (RS / Lemans) velgen maar dat gaat hem niet worden. Vind de look van de Schmidt Modern Line helemaal fantastisch. Misschien dat ik naar 16" ga en dan in 9J ipv de 15" 8J velgen. Als het goed is komt morgen het bij Cabriopoint.nl bestelde windscherm binnen. Helaas nog geen luxe kentekenplaten, normaal bestelde ik die bij Brezan, maar die doen dit niet meer Ook de voorkant nog niet lager kunnen zetten, ik heb geen sleutel om de ringen van de schroefdraad te verstellen. De vorige eigenaar had hem ook niet. Had gehoopt er nog 1 te hebben liggen van de KW set van mijn Mégane maar helaas nergens meer te vinden. Zijn die dingen los te bestellen?? Last edited by JeroenXCMK1 : 12-07-2011 at 10:16. |
|
||||
|
||||
je begint je Volkswagen carrière meteen met een hele nette auto. Welkom by the way
|
||||
|
||||
Zeer mooie mk1 cabriolet! Ik vind de kleur icm met die modern lines echt helemaal top!
|
|
||||
|
||||
Echt een hele mooie cabrio ! Super kleurtje, mooie velgen !!! Helemaal prima
|
||||
|
||||
Wat eerder dan gepland, had een winter projectje moeten worden maar vanmiddag de Cabrio voorzien van wat leer:
Overgenomen van Martin en gelijk maar begonnen met het oude interieur eruit te halen en het nieuwe erin. Viel me mee met mijn 2 rechter handen, moet alleen nieuwe clipjes halen om de panelen vast te zetten. Tevens kan nu geen enkele ruit meer naar beneden. Voor zijn achteraf elektrische ramen erin gezet met de bedieningsknop in het deurpaneel. Nu is het de keuze om of in de nieuwe panelen gaten te maken voor deze knoppen, of de knoppen herplaatsen op de originele plek in het dashboard of weer ouderwetse slingers gaan monteren. Hier ben ik nog niet uit dus nu maar even zonder de mogelijkheid om de ramen te openen. Als het goed is komt morgen een ander stuurtje (sportline) binnen, hopelijk past deze gelijk. |
|
||||
|
||||
gaaf interieur,combineert boven verwachting goed met de buitenkant...
|
||||
|
||||
Gave cabbie inderdaad, leuke website ook!
|
|
||||
|
||||
Nette cabrio!!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
En vanmorgen zat het sportline stuur bij de post.
Natuurlijk gelijk even gekeken of het past en .............. Van oud.. Naar nieuw.. Ben er blij mee |
|
|||
|
|||
Knappe veranderingen jeroen. Dat leer staat hem zeker goed. Sportline stuurtje ben ik niet zo wild van.
|
||||
|
||||
welkom!
waar komt deze auto vandaan? lijkt of die uit woudenberg vandaan komt
|
|||
|
|||
idd een erg mooi en net als M1974 zegt dat stuur had daar niet een spucknapf stuur mooier in geweest? in ieder geval een erg mooie cabby en welkom. hoop hem een keer in het echt te mogen zien.
|
|
||||
|
||||
Vind persoonlijk de sportline stuur mooier, moet nog even kijken of ik ergens nog een stukje leer af kan halen van de panelen.
Dat wil ik dan over het rode streepje van het stuur plakken. Verder vanmorgen andere velgen onder de cabrio gezet, weer Schmidt modernlines maar nu 16" en een breed set. Voor 7.5J met 165-40-16 bandjes en achter 9J met 195-40-16 banden. Hier alvast wat telefoon foto's: |