![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo na de Audi Cabrio, Audi A8 en golf 2 VR6 nu maar eens een Daily wat iets langer moet blijven
![]() En aangezien de Cabrio dit jaar niet naar buiten komt moest er toch iets leuks komen.. ![]() Na erg lang zoeken eindelijk een exemplaar gevonden wie aan de eisen voldeed.. aangezien de keuze in GTI's redelijk beperkt is en vooral met mij eisen eindigde de zoektocht in Berlijn. Een mooie Lupo met veel opties, Open dak, Airco, Xenon, alles electrisch dealer onderhouden alleen het linkerdeurtje heeft een keer wat gehad en is daarom gespoten en kan je met bepaald licht een beetje kleurverschil zien. Ik kijk ff hoe zeer dat dat stoort anders laat ik dat nog bijspuiten. Gezellig met de trein heen en met de GTI terug met een korte tussenstop in Wolfsburg bij Autostad. Nu een maand later word het maar eens tijd om hem hier voor te stellen ![]() ben er gelijk maar mee aan de slag gegaan met onderstaande foto's als resultaat ![]() Volgende is er nu aan veranderd: Schroefset Velgen Golf 4 Recaro's Kleine linker spiegel Klapramen achter Achterwisser verwijderd. Genoeg gelult: ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() geweldige auto, zou ik ook nog weleens willen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wielen staan echt heel netjes! Leuk wagentje!
|
||||
|
||||
![]() Al gezien op FB en ziet er weer super uit kerel.
Heel mooie Luup.
|
||||
|
||||
![]() Stoer !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geweldige luup! Kan het kloppen dat ik deze zondag middag/avond gespot heb? In Spijkerboor bij de visparkeerplaats?
|
|
||||
|
||||
![]() Gave Lupo zeg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx Allemaal,
Had hem zelf wel een tikkie lager willen hebben maar al dagelijks en in mijn drempelrijke woonwijk komt dat niet goed ![]() @Ronin: Nee was niet in Spijkerboor zondag, wel in Leiden, Katwijk aan Zee en daarna terug naar het oosten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi wagentje Twan !!
Hopen dat de Cabrio snel weer de weg op kan en dat je vrouw hier in kan rijden. Spreken elkaar snel weer..
|
|||
|
|||
![]() Wow, ligt nog wel vet vind ik op die 17" BBS LM Replica's!
Ik vind een 17" velg op lupo steeds mooier worden ![]() En met band in maat 185/35 R17 behou je de originele omtrek van de wielen ![]() Greetz,Den Dimme!!! |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Lupo !!
|
||||
|
||||
![]() Tja....wat moet ik zeggen als Lupo liefhebber
![]() Gruwelijk vet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf dingetje Twan!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bommetje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heel mooi. zijn die velgen antraciet van kleur? staat super
|
|
||||
|
||||
![]() Vorige week een dagje met Nick wezen filmen
![]() Hier een paar fotootjes van de dag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als het filmpje klaar is post ik ff een linkje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!
|
|||
|
|||
![]() mooie luup
|
|