|
|||
|
|||
The Making of.... clip for Marcel... 9 april in Bergum
Vanmorgen 9 uur was het zo ver , super lekker weer dus kon er niks mis gaan
op The making of .. de video clip voor Marcel smit Eerst naar Veenkloster waar de eerste stukjes film werden gedraaid met de Hot rod van Jelle . Omgeving en auto + de zon , super Toen om half 11 waren Dikkie , Eddie , Feije en ik zei de gek aan de beurt Na het op bouwen van de camera dingen , werd het tijd om wat te gaan doen . Jappie kommando en Emiel van de hûnekop werkten ook in dit stukje mee en natuurlijk moest dit bijna 6 x over Dat was al bere gezellig , toen ales op Film stond , werd door Marcel nog even het lied waar het om ging gespeeld Na dat gehoord te hebben , ook Emiel nog even natuurlijk . op de punt van de GTI van Eddie , over een GTI ... smoar Toen een hapje gaan eten , en 14 uur naar de Centrale gegaan , waar we hadden gehoopt op een veld vol "autogekken " Maar dat viel tegen ......JAMMER genoeg kwamen er maar een stuk of 30 ...iets wat ik niet had verwacht van deze regio , die stamp vol met prachtige auto's zit , blijkbaar was iedereen druk in de tuin of zo ... Maar goed . Die er waren , ...prachtige auto's .... die er stuk voor stuk netjes bij stonden Na een paar keer een rondje rijden , en nog een rondje ... en nog één was het tijd om even een stukje muziek van Marcel Tegen de tijd dat het allemaal op film stond , konden we het stukje bijna uit het hoofd Aan alles werd gedacht , eten en drinken was aanwezig . En dat gaat er wel in natuurlijk Na alles op film stond werd iedereen bedankt voor de komst en gingen de meesten ( ook door de magere opkomst ) weer richting huis Toch was Sander (regie, clip master ) tevreden , en Marcel ook , dus dat was weer positief Langs deze weg nog bedankt voor jullie komst , en als de clip klaar is zal ik hem hier posten ... |
|
||||
|
||||
x2 was supergezellig en erg leuk om mee te doen. heb helaas geen foto s genomen,maar denk wel dat alberto nog meer foto s heeft. de opkomst was wat magertjes maar de mensen die geweest zijn bedankt!!!! gr dikkie
|
|
|||
|
|||
Quote:
jup , heb er nog veel meer , Eddie dat stukje van Emiel al op You tube ? |
|
|||
|
|||
en glimmen die Volvo van Hans Brolsma Last edited by Alberto : 09-04-2011 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Die Ikea song moet absoluut op CD, dat was absoluut het hoogtepunt, super mooi gebracht
voor de rest: mooi weer, beetje tegenvallende opkomst, maar gezellig bij kunnen kletsen met een aantal
|
||||
|
||||
Prachtig optreden ,vader&dochter Leuke bijeenkomst , heb me wel vermaakt iig ! Blij dat Marcel en de filmcrew er blij mee waren !
|
||||
|
||||
Quote:
Er wordt nog een clipje van gemaakt, dus zal er wel snel op komen. Verder was het een hele mooie dag, super om een keer mee te maken.
|
|||
|
|||
nog paar plaatjes gevonden Last edited by Alberto : 10-04-2011 at 17:45. |
|
||||
|
||||
lauwe schulten brou jonguh |
|
||||
|
||||
Zelfs de Hûnekop erbij, altijd goed
Ik was helaas verhinderd, was in Driezum in een tuin aan het spitten
|
|||
|
|||
Quote:
Jij als collega muzikant had ik zeker verwacht Emiel van de Hûnekop heeft bij ons nog even de was opgehangen Last edited by Alberto : 10-04-2011 at 20:03. |
|
||||
|
||||
driezum :O daar was is ook nog ff die dag
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, vet man Quote:
Ik was bij Wytze om de hoek bezig
|
||||
|
||||
jammer, anders ff hallo gezegd.
|
||||
|
||||
ik begin me af te vragen of er ook foto's bestaan van opper waarbij ie z'n middelvinger niet opsteekt?
|
||||
|
||||
weinig
|
||||
|
||||
Quote:
"Hi, I'm Johnny Knocksville... welcome to Jackass!"
|