|
|||
|
|||
Mijn aanwinst: een originele GTI 1.8 1983
Hier een paar foto's van mijn vorige week gekochte project. Het is de bedoeling 'm compleet te restaureren, maar nu rij ik er nog mee.
De bestuurdersstoel is niet helemaal gaaf meer, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk Toch best leuk zo'n origineel schuifdakje... Ik weet niet wat jullie van dit Golfje vinden, maar ik ben erg erg blij mee Last edited by MarijnZ : 22-04-2005 at 10:50. |
|
||||
|
||||
heftig ding, en wel netjes restoreren he, in orginele staat, geen dikke bumpers of wat ook
|
||||
|
||||
Dat is ook het belangrijkste dat jij je er happy de peppie in voelt, toch?
Veel plezier er van.Wat zijn je wilde plannen verder?
|
|||
|
|||
proficiat man, mooie machine, tof dat we er nog een Gti fan bijhebben
greetz Damien |
|
|||
|
|||
Quote:
Geen dikke bumpers voor mij! Ik wil 'm in originele nieuwstaat hebben (in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk). Zal nog wel even duren, want ik neem er rustig de tijd voor (kan ik ook de kosten een beetje spreiden). Ik heb in ieder geval al een geschikte ruimte weten te regelen met de benodigde gereedschappen e.d. |
|
||||
|
||||
Ik zie alleen geen foto's :frown: Voor 100 Euro (met inruil oude stoel) had ik bij http://www.golf1onderdelen.nl een nieuw beklede en gevulde stoel!
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's werken ineens niet meer, ben ff aan het uitzoeken hoe dat kan! Enne bedankt voor de tip!! |
|
||||
|
||||
Doorlinken met Geocities werkt meestal niet idd.
Je kan je foto's hier in het foto-album uploaden |
|
|||
|
|||
Quote:
Enne...hoe werkt dat? |
|
||||
|
||||
menu bovenin, Gallery, Upload Picture
daarna kan je de Image URL die onder het plaatje staat, gebruiken tussen de IMG tags |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een origineel schuifdak
@ Henk Pigo: Jij ook, eigenlijk ???? Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
Onderdelen, bel Henk vander Veen in Scheemda.
Beste kans in het weekend. Hij heeft o.a. interieurs als nieuw. |
|
||||
|
||||
Henk van de Veen bellen!! Heb ik mn interieur ook weg, echt super!
LRR, mijn dakje is er later ingekomen denk ik. Een kanteldakje van bruin glas. Erg leuk, zit geen roest onder het rubber maar hij lekt... nou ja lekte, heb m op de hoekjes dichtgekit.
|
||||
|
||||
echt een super auto !!!!!! zoiets komt er bij mij ook nog ooit, een lekkere originele golf 1 GTI. ben benieuwd naar je resto werk binnenkort, top auto heb je.!!
|
||||
|
||||
is het orgineel NL kenteken??
die van mij stond er ook zo bij...........compleet met trekhaak en mistlampen. Interieur bij Henk is super ja,heb het zelf ook in me GTI |
|
|||
|
|||
Nee, het is geen originele nederlander. Hij is in '89 in nederland ingevoerd vanuit België. Maar dat maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit.
Last edited by MarijnZ : 23-02-2005 at 21:15. |
|
||||
|
||||
Zuinig op zijn. Gewoon origineel laten en netjes maken. Dat zijn de mooiste.
Ik heb er ook zo een gehad. Spijt dat ik hem heb weggedaan. Veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
ik krijg heimwee
|
||||
|
||||
He Marijn,
Ik zal het je nog sterker vertellen..........................onze MK1's zijn tweelingen !!!!!!! Grtz............... LRR
|
|||
|
|||
het blijft toch jeuken zo n orgineel ding ik vind het een goed plan van je
de orginele zijn op aanhet raken succes.... |