|
||||
|
||||
ATS Cup
Zo hier effe mijn 9J Ats cup wielen...
zo kocht ik ze... en zo zien ze er nu uit... van de week volgen de foto's als de banden eromheen zitten gespannen er komen 195/50 Toyo T1 S omheen...
|
|||
|
|||
Zwart is mooier. maar das mijn mening maar he
|
|
||||
|
||||
zwart zijn ze idd mooi maar als je het geheel plaatje ziet onder me auto dan staat het heel netjes...
deze foto is met rondom 7J... straks staat ie op 8J en 9J...
|
||||
|
||||
die 7j`s nog liggen? en te koop staan ?
|
|
||||
|
||||
ahhaha...
de 7J's gaan nooit weg... komen altijd wel weer eens van pas... spuit ze weer is wat anders en dan kunnen ze onder een andere auto...
|
||||
|
||||
als geheel is het wel goed maar als ik ze zo gewoon zie staan ist ni mijn ding
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, daar heb je weer gelijk in. Superrr velgen Ik heb ze zelf ook ionder me gti 1. Dan wel geen 9j of 10j maar gewoon origineel in nieuwstaat net als de jouwe. Ff een foto van de mijne voor je Tis trouwens een originele pirelli 1983 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik mis twee koplampen, de knipperlichten voor zijn de verkeerde kleur, hij is verlaagd, geen Pirelli wielen meer, achterspoiler hoort er niet op, en dat gordijn ook niet :biggrin: En dan heb ik hem nog niet eens in het echt bekeken
|
||||
|
||||
@ Domi: Maar ti's wel een hele fraaie Pigo !!!!!!! (Ondanks dat er een aantal niet originele opties opzitten. Maar "what the hell": Origineel is veur Wiev'n)
@ JohanGolf1: Gaan die 195'ers wel passen om een 9J velg ?? Zijn de velgen dan niet te breed ? Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
ik heb de eer gekregen :S:S:S om de bandjes er omheen te gaan gooien deze week
zal wel weer een avontuurtje worden..
|
||||
|
||||
hahaha jan...
voor dat ze gespoten werden zijn er al 195/50 bandjes omgegaan om te kijken of het wel ging... en kreeg ze opgepompt terug dus het kan... van de week foto's als jan de bandjes eromheen gespannen heeft... en Domi jou auto ken ik al... hele mooie auto om te zien...
|
|||
|
|||
Quote:
Alle originele aspecten zijn er nog wel hoor Ik kan hem dus zo weer origineel maken. Wat ik er af heb gehaald heb ik allemaal mooi bewaard. Behalve de pirelli velgen :frown: maar daar komen nu 15"pirelli's voor in plaats |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit man! ben benieuwd naar de foto's met banden
|
||||
|
||||
Quote:
Hee, volgens mij liggen die hier nog |
|
|||
|
|||
Quote:
sssstt 15" komt binnenkort he |
|
||||
|
||||
Quote:
Die 15" had ik ook bijna gekocht, maar dan voor mijn Jetta. Leek me wel geinig, het hele wagenpark op P's. Hadden ze altijd nog onder mijn Pirelli gekund Mijn 14" P's zal ik echter nooit wegdoen, alleen samen met de auto.
|
||||
|
||||
ok mensen met het grootste gemak is het gelukt
en hier zijn de foto's neem deze banden (195/50/15) monteer ze op deze velgen (9jx15) en dan krijg je dit
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? Last edited by jan_gti_16v : 22-02-2005 at 22:11. Reason: moesten nog foto's bij |
|
||||
|
||||
Quote:
waar dan??? |
|
||||
|
||||
ze staan er nu wel bij
maar er zijn er nog een paar onderweg