|
|||
|
|||
golf 1 79 5deurs (gaat uit elkaar)
hallo vw vrienden ik heb een golfje 1 staan met een 1100cc motor het betreft een 79er met orgineel 100xxx km op de klok
het is de luxe uitvoering met brons glas mail maar wat jullie zoeken hier onder een aantal delen met de prijs motor compleet met bak 200€ VERKOCHT voorraam VERKOCHT achterraam 50€ zijramen incl hoekraam 25€ ps wielen incl doppen VERKOCHT achterdeuren kaal geen roest 50€ps interieur compleet met alles wat bruin is VERKOCHT achterbumper grijs alleen hoes 25€ trekhaak bijna nieuw 100€ achterpaneel kleine lichten VERKOCHT voorfront 100€ spiegels 20€ ps achterlichten 30€ radiateur goede staat 30€ aandrijfassen 30€ps veerpoten goed 4st 50€ grill compleet VERKOCHT rem bekrachteger 25€ kabelboom compleet netjes incl zekeringskast 100€ VERKOCHT Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us mvg eric vragen graag via pm Last edited by vw hooligan : 18-09-2011 at 11:15. |
|
|||
|
|||
up
omhoog jonguh
|
|
|||
|
|||
wat vraag je voor de grill compleet?
|
|
|||
|
|||
voorbumper
raamstijlen plaat tussen de achterlichten zijn verkocht tevens weer in het zicht |
|
||||
|
||||
wat vraag je voor het volledige interieur en de complete sloten in de deuren en koffer. (dus klinken en slotplaat waar de deur in valt.
Grtz Jel
|
||||
|
||||
Wat vraag je voor het voor-, en achterruit.
|
|
|||
|
|||
Quote:
doe me eens een bod via pm heb al iemand voor de voorruit maar verkoop liever alles in 1 keer grtn eric |
|
||||
|
||||
PM gestuurd voor de deuren.
|
|||
|
|||
Quote:
pm beantwoord |
|
|||
|
|||
Heb je een foto v/d achterklep en is deze volledig roestvrij??
grtn yal |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb een drie deurs, dus rest is voor mij geen optie. Jij bied aan toch, noem je prijs en ik reageer |
|
|||
|
|||
Hoekjes links en rechts achter nog goed? Deze zoek ik nog!
|
|
|||
|
|||
Quote:
achterklep is verot helaas grtn eric |
|
|||
|
|||
Quote:
hoekjes zijn slecht mvg eric |
|
|||
|
|||
Je hebt pb.
|
||||
|
||||
Ook van mij heb jee een pb .
|
||||
|
||||
Kan zijn dat Eric niet gelijk op dezelfde dag antwoord, dan is hij ergens in duitsland of oostenrijk onderweg in de camion !!
|
||||
|
||||
aangezien de helft al verkocht is en als hele auto dus geen optie meer is.
graag een lijst met onderdelen maken en PRIJZEN erbij!
|
|||
|
|||
Quote:
doen we int weekend ff nu in austria met de lkw |
|
|||
|
|||
Quote:
beantwoord |